Nou, eindelijk eens rustig achter de computer! Ik ga proberen wat in te halen van de afgelopen tijd.
Foto's van Cookie, ik vind Oosters kortharen zo mooi!! Die verharen toch ook niet veel? En wat kan die kletsen!! Als ik ooit nog een nieuwe kat neem...
Vega ziek geweest.. dat lijkt me vreselijk! Is hij er nu weer helemaal bovenop?
Gaia ook al zo druk. Fijn dat Sjors niet meer in de plantenbak poept! Een steen in je bil is blijkbaar toch niet zo prettig! Ze zijn echt prachtig jouw rexen!
En Eecee, zo lang gewacht op Boston.. en dan gaat het niet. Heel verdrietig, maar gelukkig kon hij weer terug en op zoek naar een ander mandje. Toch apart dat hij zo doet, als dekkater moet hij toch ook met dames zijn? Of gaat het dan maar om 1 ding?
Splash blij met de Litter robot! De mannen hebben er geen problemen mee? Dat ding draait toch rond zodra ze eruit zijn? En dan hoef je alleen maar een laatje te verschonen? Moet je zeker wel goed klonterende vulling gebruiken?
Loes weer verheugen op een kleintje erbij!! Leuk, leuk!! Nog even geduld... dus als alles goed gaat komt hij/zij eind september bij jullie wonen?
Roque naar de tandarts geweest? Is hij die andere hoektand nu ook kwijt of is het op een andere manier gerepareerd?
Al die katjes zo lief in bed!! Wat is dat toch, die van mij liggen ook heel graag in bed. Lekker warm en gezellig natuurlijk. Als we gaan slapen doe ik ze wel altijd in de gang hoor. Zij vinden dat de dag om 5 uur wel begint namelijk.
Met Tijger en Gwynn gaat het prima! Gwynn krijgt mooie schapenkrulletjes, Tijger is nog best kaal. We gaan met mooi weer ook weer af en toe naar buiten, maar dat vinden ze wel erg spannend. Ben nog aan het dubben of ik een ren ga bouwen of de tuin dicht ga maken. Eerst tijd en geld voor dat project vinden!
Nee siamezen en oosterse kortharen hebben bijna alleen een dekvacht, niet echt een ondervacht. En daardoor verharen ze inderdaad minimaal tot niet. Cookie verhaart alleen als hij bij de dierenarts is... van de stress
Lieve foto's weer hier. Klaaz is woensdag met me buiten geweest, had m wel ingesmeerd met zonnebrand maar hij is toch verbrand . Verder had ie allemaal bultjes over zijn lijf, maar dat had ie al voor woensdag. Zijn bultjes met een korstje erop en zit voornamelijk aan de rechterkant van zn lijf... Nu heb ik m op zn kop en tussen zn schouderbladen maar ingesmeerd met babyolie, want t was echt heel droog met korstjes erop.
Aah arme Klaaz! Als je hem mee naar buiten neemt bedoel je dan de tuin of ga je echt met hem wandelen?
Wij hebben alleen een balkonnetje -waar de zon vol op staat in de middag, dus in de zomer mag sushi maar heel even buiten, ik denk dat hij anders ook gaat verbranden..
Betje heeft ook wel eens bultjes, maar niet zo duidelijk als die van Klaaz... bij haar gaat het vanzelf weer over. Lijkt ook zongerelateerd.
c_alsemgeest
Geplaatst: 21-04-15 17:32
Even iets totaal anders, met spoed ben ik voor as zaterdag op zoek naar een professionele cameraman om een uitvaart te filmen, van stoet tot uitvaart zelf Omgeving zoetermeer. Weten jullie iemand?