Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Albion schreef:Azmay: dat is niet zo mooi, heeft je gerbil misschien pijn of zo? Naar mijn wegen bijten ze eigenlijk nooit 'zomaar'? Of misschien heb je de geur van eten op je hand? Dat is mij een keer overkomen, was vergeten dat ik net broodjes gesmeerd had en had geen handen gewassen, hap! En niet meer loslatenmoest hem echt eraf halen zegmaar, rotzakje, wilde z'n "eten" natuurlijk niet afgeven
![]()
AcrylicMess: ik dacht eigenlijk dat die knaagstenen niet zo goed waren voor gerbils?Iets met een teveel aan mineralen omdat ze zo verwoed knagen.. Misschien die van jou niet
![]()
xManon: mijn mannen vechten de laatste tijd ook meer, hoor ook wel eens gepiep.. Maakte me in het begin echt zorgen maar er is nog steeds niks 'ernstigs' gebeurd, geen wondjes oid en dat heftige vechten is nu toch al een maandje aan de gang..
EskeGirl: ik had een keer een van mijn gerbils ook 3 dagen ofzo niet gezien.. Maar alles was gewoon prima, bleek dat ze weer even niet bij elkaar slopen waardoor ik de andere dus telkens wel gezien had en die ene niet toevallig.. Maar ik hoop dat je hem snel vindt en alles goed is..
xManon_ schreef:Ze zijn nu een jaartje ongeveer. Hopelijk is het bij hen ook een fase.. Kan ik iets doen om het minder te maken?
Oef niet fijn een gerbil die bijt
stalmilagro schreef:Heb ook van die witte knaagblokken .. Dus geen mineralen blokken .. Volgens mij is er wel wat af geknaagd maar volgens mij doen ze dat bijna nooit
AcrylicMess schreef:In een speciaalzaak had ik het nog na gevraagd (ze verkopen daar oa reptielen en apartere knaagdieren en fokken ook wel eens een nestje gerbils) en die meneer zei dat degene die ik gekocht heb geschikt waren. Ik kon er ook niet veel op internet over vinden helaas vandaar dat ik daar advies heb gevraagd.
Ik zal nog wel een keer proberen te zoeken of ze het nou wel of niet mogen. Ze hebben er nog niet 1x aan gezeten dus sowieso niet een hele nuttige aankoop :p