Puppy Erbij 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 16:52

Ik heb ze beide gehad, zowel de oude als de nieuwe en was er inderdaad niet over te spreken. Heb ze na lang testen ook terug gestuurd en mijn geld terug gekregen.

Wij gebruiken nu Tractive en daar ben ik wel zeer tevreden over.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 19:05

Ot en Reem synchroon op het strand :))
Ze hebbenbecht op superveel foto’s dezelfde houding, zo grappig om te zien.
Afbeelding

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 19:59

Jip ziet er al veel beter uit! Keep up the good work :D

Ach nog een border <3 al een flinkerd! Hier op 13 weken net 6 kilo voorbij 8-)

KimD : Super leuk dat mottled! Wie weet komen er nog wel meer stipjes. Hier komen ook met de week meer stipjes tevoorschijn :j :j Vind haar wel echt suuuper knap <3 <3 Willen jullie naast agility ook schapendrijven met haar?

Otje mega knap naast dr paps! Waarvoor gebruiken ze de "bril"? bescherming van de ogen tegen takjes ofzo?

meisie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 22:37

@Nynkster Yep echt wel, maar hij groeit ook als kool. Hij heeft wel echt de bouw van papa lekker breed! Hij is totaal niet te dik ribben gewoon normaal voelbaar, wel heeft ie een enorm pak met haar dat wil ook wel qua gewicht. Papa is ook 28kg. whoops. Ik ben heel erg benieuwd hoe groot/zwaar hij gaat worden. Zelf ben ik van plan om hoopers te gaan doen met Woody & wellicht gehoorzaamheid daar heeft ie wel aanleg voor.

In onze gemeente zijn ze wel echt aan het controleren op de avondklok, Remon maakte de deur open om Woody uit te laten, politie stopte direct toen ze langsreden.. En reden verder toen ze Woody zagen.

@Kim ben wel benieuwd hoe ze uitgroeit <3

@Warboel - Wat grappig dat Otje dezelfde houding als pap heeft, mooi actieshot dus!

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 22:38

Amai 28kg voor een border is wel de moeite :=

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 02:57

Nynkster schreef:
Jip ziet er al veel beter uit! Keep up the good work :D

Ach nog een border <3 al een flinkerd! Hier op 13 weken net 6 kilo voorbij 8-)

KimD : Super leuk dat mottled! Wie weet komen er nog wel meer stipjes. Hier komen ook met de week meer stipjes tevoorschijn :j :j Vind haar wel echt suuuper knap <3 <3 Willen jullie naast agility ook schapendrijven met haar?

Otje mega knap naast dr paps! Waarvoor gebruiken ze de "bril"? bescherming van de ogen tegen takjes ofzo?

Nee, schapendrijven is absoluut niks voor ons. :n

meisie94 schreef:
@Nynkster Yep echt wel, maar hij groeit ook als kool. Hij heeft wel echt de bouw van papa lekker breed! Hij is totaal niet te dik ribben gewoon normaal voelbaar, wel heeft ie een enorm pak met haar dat wil ook wel qua gewicht. Papa is ook 28kg. whoops. Ik ben heel erg benieuwd hoe groot/zwaar hij gaat worden. Zelf ben ik van plan om hoopers te gaan doen met Woody & wellicht gehoorzaamheid daar heeft ie wel aanleg voor.

In onze gemeente zijn ze wel echt aan het controleren op de avondklok, Remon maakte de deur open om Woody uit te laten, politie stopte direct toen ze langsreden.. En reden verder toen ze Woody zagen.

@Kim ben wel benieuwd hoe ze uitgroeit <3

@Warboel - Wat grappig dat Otje dezelfde houding als pap heeft, mooi actieshot dus!

xLaraaj schreef:
Amai 28kg voor een border is wel de moeite :=

28kg is inderdaad wel heel extreem voor een BC. De onze is al een zwaargewicht met zijn 22kg. :oo

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 08:45

Mag ik mij melden hier in het topic?

Wij verwachten rond valentijnsdag een nestje met pups van ons teefje, wel gepland.
Ze is nu 2.5 jaar oud en een old english bulldog.

Afbeelding

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 10:55

Welkom kelliee!!!
Wat leuk nig meer puppies <3

Poeh 28 kg is echt flink zeg voor een border.

Hier heeft het weer gesneeuwd <3 :brr:

Nu wel eens fatsoendelijk, dus de monsters hebben lekker gespeeld.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En nu lekker aan het knagen op behaarde bullenpesen van kiwi
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-21 11:02

Sneeeeuw.... hier niks. T heeft amper gevroren..

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:04

Ik denk wel dat het zo weer weg is hoor. Het was al flink aan het dooien.
Ik denk dat we de middagwandeling gaan aanpassen naar een wandeling in de buurt.

Ik wilde eigenlijk naar de winddraak bij sittard. Maar ervaring leert dat het daar met sneeuw niet lekker rijd :+ (lees: een collega wil op zondag brievenbuslichting doen en kwam met de werkbus de berg niet op :+ )

Die 2 zijn altijd aan het wisselen van knaagspul :')
Eerst wilde geen van beide deze achillespees. En nu willen ze hem beide wahahaha

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-21 11:12

Baco <3

Afbeelding
Afbeelding

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:45

kiwiwitje schreef:
Sneeeeuw.... hier niks. T heeft amper gevroren..

Hier ook niks, heb gisteren niet eens een strooiwagen gezien -O-

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:53

Hier heeft het niet eens gevroren en schijnt al vanaf vanmorgen vroeg de zon :')

Wel heerlijk zeg die sneeuw foto's <3

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 11:59

Cursebreaker, XLaraaj, CupCakes, Skippy01, Warboel, Punjab98, Kiimm_, Meisie94 en Fannetje bedankt voor de PB! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Kiwiwitje, Nicky91, KimD, Zoe_97, Daffene, Nayomie, RoosvanBlue, ChaplinC, joymennings, Wilmatje, MarijeR, _HS_, treats_for_zack en Nynkster.....

Willen jullie nog een foto PB'en voor in de openinigspost, aanvullend op het instalijstje :) :PB :PB :PB :PB :PB :PB :PB :PB :PB O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) <3 <3 <3 <3 ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}>

meisie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 12:12

Papa is inderdaad flink maar lijkt wat ik zo op foto's en filmpjes zie niet dik maar vooral hele grote pluizenbal

Je ziet aan de foto van het koppel ook dat hij "breed" is en veel behang heeft. Maar goed dat is niet mijn pakkie aan. :)

Graag gedaan!

Leuk samen spelen in de sneeuw. Hier helemaal niks, bij m'n moeder lag ook al flink pak (heerlen).

Vanmiddag met Woody z'n recall oefenen. Mooi omheind stukje en zijn grote vriend gaat mee.. :) extra uitdaging dus.

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 12:15

Wat is Jip afgevallen en beter in zn vacht gaan zitten. You go! :j

En wat een leuke nieuwe BC-puppy's!

En sneeuwfoto's wat leuk <3

En een border van 28 kg. Wow! Heb je daar een foto van? Of heb ik die ergens gemist haha

Hier vanochtend lekker met Zack het bos in geweest. Hij is vandaag precies 5 maanden. De tijd vliegt voorbij.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En sinds vandaag houdt hij zijn pootje omhoog tijdens t plassen. Wat een mijlpaal :=

Zijn er hier trouwens meer honden die niet zo op eten zijn? Zack eet zn eten de laatste weken wat minder graag. En hij is nooit echt fan geweest van snoepjes/gedroogd vlees etc. Best lastig met trainen af en toe. Tegenwoordig nemen we maar een balletje mee, want dat vind hij wel helemaal fantastisch.

@jeanine ik ga je een foto sturen!

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 12:23

Hier is Gaya een ellende met eten. Droge koekjes hoef ik haar niet te geven, gedroogd vlees weer wel.
Kvv vind ze lekker op zijn tijd, even als al het ander voer. Maar geen kip of vis :')

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 14:03

Wij waren heerlijk op bussloo. Super lekker weer.

Afbeelding

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 14:49

Ik zag weer een hoop knappe honden voorbij komen <3

Oke, ik vind elke hond in dit topic wel knap _O-

Ik hoor iedereen over sneeuw, maar hier schijnt gewoon volop de zon. WAAR IS DIE SNEEUW? :))

Ik merk wel dat het steeds drukker wordt in de natuur. Normaal gesproken als ik op zondagochtend om half 9 buiten met Jip loop, is er nog geen kip te bekennen tot een uur of 10. Nu kwam ik massaal groepen mensen tegen en dat was niet eens in een losloop of wandel gebied :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 14:54

Ja ik vind het ook heel stom, CC. Wandelgebied waar we voorheen kwamen, liepen nooit mensen. Nooit. Nu is het net een mierennest zo druk is het. Je kunt hier nergens meer rustig lopen zonder die bende van een drukte. Vind het helemaal niks want dat is niet relax wandelen voor ons. Telkens een schijt irritante hond bij ons omdat ze niet los mag en wel telkens mensen en honden ziet. Dat vreet ook aan ons.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:19

Nayomie schreef:
Ja ik vind het ook heel stom, CC. Wandelgebied waar we voorheen kwamen, liepen nooit mensen. Nooit. Nu is het net een mierennest zo druk is het. Je kunt hier nergens meer rustig lopen zonder die bende van een drukte. Vind het helemaal niks want dat is niet relax wandelen voor ons. Telkens een schijt irritante hond bij ons omdat ze niet los mag en wel telkens mensen en honden ziet. Dat vreet ook aan ons.

Dit probleem hebben wij ook, het is zo druk! Van de week hadden mensen onze hond vastgepakt aan haar halsband zodat hun kinderen haar makkelijker konden aaien :? We liepen echt tussen de gezinnen, terwijl het een hondenlosloopgebied was. Ik ga nu echt op rare momenten, dus heel vroeg of juist als het schemert. Als het regent is het ook een stuk rustiger.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:28

Sky schreef:
Nayomie schreef:

Dit probleem hebben wij ook, het is zo druk! Van de week hadden mensen onze hond vastgepakt aan haar halsband zodat hun kinderen haar makkelijker konden aaien :? We liepen echt tussen de gezinnen, terwijl het een hondenlosloopgebied was. Ik ga nu echt op rare momenten, dus heel vroeg of juist als het schemert. Als het regent is het ook een stuk rustiger.

Serieus? Hoe durven ze...vraag eerst gewoon even voor je aan iemand anders hun hond gaat zitten. Super brutaal. :oo
Wij gaan liever ook op pad als het regent, maar zoals nu, nee, dan lopen we in de avond nog even met de hond.

Edit: gisteren wel heerlijk stukje gewandeld. Kwam 1 auto, 2 fietsers en 1 hond tegen in 40 minuten. Die hond had overigens een schokband om en kreeg een schok toen die hond sociaal wilde spelen en netjes in spelboog zat. Arm beest piepend... Verder was het echt even heerlijk rustig. <3

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:41

Nayomie schreef:

Hier is dat ook het geval inderdaad. Jip is naar mensen tè sociaal. Gaat overal een aai en kroel halen als hij de kans krijgt. Dit probeer ik dus altijd te voorkomen. Maar dat gaat niet altijd als mensen hem dan juist uitgebreid gaan aaien :')

En in het losloopgebied kan je zeker in het weekend over de hoofden lopen. 9 van de 10 moet niks van honden hebben daar. -O-

Sky schreef:
Nayomie schreef:

Oh wauw. Ik was denk ik uit m'n stekker gegaan. Dat vind ik toch wel asociaal gedrag van die mensen. Je blijft gewoon van andermans hond af.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 16:11

x_Jeanine_x schreef:
Cursebreaker, XLaraaj, CupCakes, Skippy01, Warboel, Punjab98, Kiimm_, Meisie94 en Fannetje bedankt voor de PB! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Kiwiwitje, Nicky91, KimD, Zoe_97, Daffene, Nayomie, RoosvanBlue, ChaplinC, joymennings, Wilmatje, MarijeR, _HS_, treats_for_zack en Nynkster.....

Willen jullie nog een foto PB'en voor in de openinigspost, aanvullend op het instalijstje :) :PB :PB :PB :PB :PB :PB :PB :PB :PB O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) <3 <3 <3 <3 ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}>

Die van mij zal pas halverwege februari komen.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 16:58

Ik kom even binnen vallen sorry. Zit hier iemand in het topic met heel veel kennis van gedragsproblemen in limburg?

Ik zit met de handen in me haar met mijn lieve Candt |(