Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nynkster schreef:Jip ziet er al veel beter uit! Keep up the good work
Ach nog een borderal een flinkerd! Hier op 13 weken net 6 kilo voorbij
![]()
KimD : Super leuk dat mottled! Wie weet komen er nog wel meer stipjes. Hier komen ook met de week meer stipjes tevoorschijn![]()
Vind haar wel echt suuuper knap
![]()
Willen jullie naast agility ook schapendrijven met haar?
Otje mega knap naast dr paps! Waarvoor gebruiken ze de "bril"? bescherming van de ogen tegen takjes ofzo?
meisie94 schreef:@Nynkster Yep echt wel, maar hij groeit ook als kool. Hij heeft wel echt de bouw van papa lekker breed! Hij is totaal niet te dik ribben gewoon normaal voelbaar, wel heeft ie een enorm pak met haar dat wil ook wel qua gewicht. Papa is ook 28kg. whoops. Ik ben heel erg benieuwd hoe groot/zwaar hij gaat worden. Zelf ben ik van plan om hoopers te gaan doen met Woody & wellicht gehoorzaamheid daar heeft ie wel aanleg voor.
In onze gemeente zijn ze wel echt aan het controleren op de avondklok, Remon maakte de deur open om Woody uit te laten, politie stopte direct toen ze langsreden.. En reden verder toen ze Woody zagen.
@Kim ben wel benieuwd hoe ze uitgroeit![]()
@Warboel - Wat grappig dat Otje dezelfde houding als pap heeft, mooi actieshot dus!
xLaraaj schreef:Amai 28kg voor een border is wel de moeite
Nayomie schreef:Ja ik vind het ook heel stom, CC. Wandelgebied waar we voorheen kwamen, liepen nooit mensen. Nooit. Nu is het net een mierennest zo druk is het. Je kunt hier nergens meer rustig lopen zonder die bende van een drukte. Vind het helemaal niks want dat is niet relax wandelen voor ons. Telkens een schijt irritante hond bij ons omdat ze niet los mag en wel telkens mensen en honden ziet. Dat vreet ook aan ons.
Sky schreef:Nayomie schreef:Ja ik vind het ook heel stom, CC. Wandelgebied waar we voorheen kwamen, liepen nooit mensen. Nooit. Nu is het net een mierennest zo druk is het. Je kunt hier nergens meer rustig lopen zonder die bende van een drukte. Vind het helemaal niks want dat is niet relax wandelen voor ons. Telkens een schijt irritante hond bij ons omdat ze niet los mag en wel telkens mensen en honden ziet. Dat vreet ook aan ons.
Dit probleem hebben wij ook, het is zo druk! Van de week hadden mensen onze hond vastgepakt aan haar halsband zodat hun kinderen haar makkelijker konden aaienWe liepen echt tussen de gezinnen, terwijl het een hondenlosloopgebied was. Ik ga nu echt op rare momenten, dus heel vroeg of juist als het schemert. Als het regent is het ook een stuk rustiger.
Nayomie schreef:Ja ik vind het ook heel stom, CC. Wandelgebied waar we voorheen kwamen, liepen nooit mensen. Nooit. Nu is het net een mierennest zo druk is het. Je kunt hier nergens meer rustig lopen zonder die bende van een drukte. Vind het helemaal niks want dat is niet relax wandelen voor ons. Telkens een schijt irritante hond bij ons omdat ze niet los mag en wel telkens mensen en honden ziet. Dat vreet ook aan ons.
Sky schreef:Nayomie schreef:Ja ik vind het ook heel stom, CC. Wandelgebied waar we voorheen kwamen, liepen nooit mensen. Nooit. Nu is het net een mierennest zo druk is het. Je kunt hier nergens meer rustig lopen zonder die bende van een drukte. Vind het helemaal niks want dat is niet relax wandelen voor ons. Telkens een schijt irritante hond bij ons omdat ze niet los mag en wel telkens mensen en honden ziet. Dat vreet ook aan ons.
Dit probleem hebben wij ook, het is zo druk! Van de week hadden mensen onze hond vastgepakt aan haar halsband zodat hun kinderen haar makkelijker konden aaienWe liepen echt tussen de gezinnen, terwijl het een hondenlosloopgebied was. Ik ga nu echt op rare momenten, dus heel vroeg of juist als het schemert. Als het regent is het ook een stuk rustiger.
x_Jeanine_x schreef:Cursebreaker, XLaraaj, CupCakes, Skippy01, Warboel, Punjab98, Kiimm_, Meisie94 en Fannetje bedankt voor de PB!![]()
![]()
![]()
![]()
Kiwiwitje, Nicky91, KimD, Zoe_97, Daffene, Nayomie, RoosvanBlue, ChaplinC, joymennings, Wilmatje, MarijeR, _HS_, treats_for_zack en Nynkster.....
Willen jullie nog een foto PB'en voor in de openinigspost, aanvullend op het instalijstje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()