Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Verharen zij ook zo hard? Naya heeft gewoon heel haar vacht verloren. Staat echt "kaal". Weet niet of dat het puur door het weer komt of omdat ze misschien bijna loops zou worden maar normaal zou ze pas loops worden in april. Maarja ken nog een andere teef die heel regelmatig is en nu door het warme weer ook 2 maand te vroeg loops is... We shall see ? 

Ik ben t waaien nu wel beu. Kunnen niet op onze vaste plek wandelen want de flexlijnen waaien gewoon weg.. Wat met renpartijen soms wat lomp is omdat ze dan over elkaars lijn gaan staan bijvoorbeeld.
overleven ze ook wel weer
, verder deert het weer haar niet, ze is alleen bang voor alles wat flappert
) en wordt door een windvlaag omhoog geblazen
. Die kop van haar hahahaha zo grappig
suze_ schreef:Op dit moment kan ik idd de hele dag wel stofzuigen met 3 langharige dieren in huis. Vlokken vliegen door de lucht.
Anna79 schreef:Welke haren![]()
Sorry, ik houd op
) : geen haren, maar in krulletjes blijft wel stuk meer zand hangen, en takjes in de staart, en en en
Super handig, dat neit verharen, maar de hond gaat dagelijks mee naar het bos én naar stal, als ik de doodle mee heb, blijf ik zand en strootjes opvegen...
Esplendido schreef:Die mij maar kortharige honden, die geven echt een stuk minder rommel en haren. Ideaal. Onze ruwharige teckels slepen stiekem toch ook echt veel zand mee naar binnen.