Rebecca, We hebben onder de gehele ren gaas ingegraven op 40 cm diep. De konijnen hadden een heel gangenstelstel gemaakt onder de tuin van de buren en toen was hun hele terras verzakt . De ren is 4x2 meter.
Je zou bijna denken dat ik een nest jongen heb liggen van Puk en Macho .. maar ligt gelukkig niks in maar wat een haar heeft Puk zich uitgetrokken!! Ter vergelijking wilde Macho er wel even bij gaan staan, aandachtstrekker dat het is
Niet normaal meer he Volgens mij wil Puk kleintjes van Macho
En ja toen ik het zag heb ik serieus even meteen gecheckt of het wel vals alarm was, was serieus heel even bang dat er toch kleintjes in zouden liggen!
Wat een knapperd Air! Dat ze maar lang van elkaar mogen genieten Haha die dozen zijn wel in trek bij jou Rebecca. Puk haar hormonen op hol, kan ook niet anders met zo'n knappe man.
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-18 16:54
Wat een knapperd!
Coconut
Geplaatst: 03-11-18 17:44
wie heeft hier zijn of haar jas uit gedaan?
Me!
Het geboefte samen
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-18 17:54
Pluis konijn!
Air
Geplaatst: 03-11-18 18:49
Aaahw
Dit is echt een match made in heaven, zo fijn na vorige week, ze zitten de hele tijd tegen elkaar aangeplakt en wassen elkaar
(of ze fluisterd vieze dingen in z'n oor, dat kan ook)
Rebecca, dat zijn echt rotzooimakers volgens mij he En dozen zijn ook leuk! Als ik hier een doos in de ren zet hebben ze er ook dagen plezier aan tot het ding helemaal afgekloven en ingestort is
Air, Ooh wat leuk! Ik zou 'm mr. Moustache noemen Wat fijn dat het zo goed gaat samen Vieze dingen in z'n oor
Whahah Coconut, kun je een hele trui van maken wat een leukerds zijn het toch!
Tarzan rotzooi uh , naja zoiets ja . Ze glijden alle kanten op dus het ligt overal het hooi
De doos is nog niet ingestort , maar spoedig moeten ze het fort verlaten vrees ik
Air
Geplaatst: 04-11-18 11:50
Wij hebben ook nog een doos staan, zal eens kijken wat ze daar mee doen
Jut en Jul hoor, vannacht even wakker geworden van ze dat ze wel even aan het bepalen waren wie de baas was maar vanochtend zaten ze alweer tegen elkaar aan geplakt. Hij moet alleen even leren dat hij zelf ook in dit hok kan gaan, vannacht zaten ze in de reismand verstopt.