Wij zijn afgelopen zaterdag op puppy bezoek geweest, zo geweldig om te zien!
Het gaat nu nog tussen 2 pups waarvan er 1 wat gezondheidsdingetjes heeft dus dat is even afwachten hoe dat zich ontwikkelt.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het gaat nu nog tussen 2 pups waarvan er 1 wat gezondheidsdingetjes heeft dus dat is even afwachten hoe dat zich ontwikkelt.. 

ben benieuwd hoe ze het gaat doen
Nu hadden wij beide vanaf de foto's en het bezoek zaterdag wel een voorkeur voor de andere, dus wat dat betreft is het fijn dat we nu die zekerheid hebben, echter is de reden niet fijn. 

we waren met 5 hondjes. Daeva kan nu zo'n bel die in winkels staat voor als er niemand is indrukken op commando en kan in een doosje dat kleiner is dan haarzelf gaan staan met 4 pootjes :p
Simbaa schreef:Vraagje; weten jullie misschien een goed (niet achternaald qua dominantietheorieen etc) boek voor mensen die geen hondenervaring hebben en een pup aanschaffen?
Mensen willen graag leren, maar ik weer niet zo goed welk boek ik ze aan moet raden

en weegt 15 kg.

djinnie schreef:Grom. Begonnen we op de wachtlijst van de rasvereniging op 99. Stonden we uiteindelijk op 90. Toen werd het 1 januari. We hadden een daling verwacht, maar zoveel... 111. Inmiddels gestegen naar 104, werd het 1 februari. En drie keer raden waar we nu (weer) staan...
111.
Ik vind dit systeem behoorlijk ontmoedigend, als ik eerlijk mag zijn. Afijn. We staan gelukkig bij een enorm fijne fokker op de persoonlijke wachtlijst, maken daar een redelijke kans en die teef is nu loops, dus duimen blijven draaien.
Ik las over knappe Daeva, een grote kerel Kenzo en ik zag een vreselijk lief klein pupje. Sneu van het nestgenootje.