Heb je paracetemol genomen vantevoren? Dat werd ij aangeraden toen mijn kiezen eruit gingen. En koel je wangen! Dat deed ik niet en ik zag er voor 5/6 dagen uit als een hamster
fleurtjeuh
Dat is het verschil met het verwijderen van kiezen bij de tandarts en bij de kaakchirurg. Vrienden van mijn die naar de kaakchirurg zijn geweest werden in meer of mindere mate een hamster, de mensen die het bij de tandarts konden laten doen waren dit helemaal niet
Ik ben geen hamster geweest, maar heb er wel echt lang last van gehad..
Kelly_ann
Geplaatst: 18-01-16 19:15
Nou, inderdaad soms hele mooie foto's!
Ik ben slecht met tandartsen, toch een beetje angst. Maar kiespin is een hel, ik ben altijd blij als het weer goed is.
Ik ben lekker bezig in de strijd tegen de alg, lamp doe ik nu alleen in de avond aan. Verder PH/CO2 bodem erin en dat scheelt toch een hoop. Dit weekend mijn eerste garnaaltjes gehaald, kunnen die vast beginnen met alg ruimen. En ook nog een mooi grassoort gehaald voor in de hele lengte van de bak. Ze zijn met vijf red bees. Zaterdag de hele dag laten wennen, want ik heb geen verwarmde bak. Heb de laatste dagen in huis ook warm gestookt. Dat gaat vanaf nu ook omlaag, zodat ik ze op 18 graden kan houden. Ik houd rekening met wat uitval, maar als deze 5 het goed doen komen er nog een stuk of tien red en black bees bij.
Dit is een van mijn leuke werkertjes:
Onder de steen wil ik nog wat meer levermos, maar ik wacht even af wat mijn gras en huidige mosje doet qua groei.
Ik ben benieuwd, ik houd rekening met tegenslag. Want ik ben niet bepaald een expert.
Heb trouwens twee verstekelingen gekregen bij mijn grasplantje. Het lijken slakjes. Maar dan met zo'n puntig schelpje. Waar heremietkreeftjes vaak in gaan wonen. Houden? Wegdoen?
Als je ze plet tegen het aquariumruit is het eten voor de garnalen Maar echt veel schade kunnen ze in kleine hoeveelheden niet, dus het is maar net hoe erg je je aan ze stoort dat je ze laat zitten of weghaalt.
Nou, mn kies is eruit. Het ergste was de verdoving, daar had ik echt even de zenuwen voor. Toen dat eenmaal werkte niks meer gevoeld. Net cup a soup gehad, en de verdoving begint langzaamaan uit te werken..
En wéér een jong mannetje in de mannenbak.. Weer 1 die uit de pandavrouw is gekomen, maar die wel helemaal wit is.. Deze 3 zwaarddrager mannen gaan trouwens wel alle 3 weg.. vind ze niet mooi genoeg om te houden..
Vandaag trouwens geen migraine aanval meer gehad; hopelijk blijft het weer een tijdje rustig..
Hoeveel mannen heb je momenteel in je bak Casarell? En fijn om te horen dat het de goede kant op gaat
Casarell
Geplaatst: 18-01-16 21:14
Er zitten nu 3 molly's in die inmiddels volwassen zijn, 1 volwassen zwaarddrager.. de ancistus man, en 3 jonge (3 mnd oud) zwaarddragers.
Als ik er 5 bij elkaar heb, gaan ze weg.. dus als iemand interesse heeft en ze op wil komen halen..
PreHungaro
Geplaatst: 18-01-16 21:58
Oei de tandarts, das nooit gezellig. Maar gelukkig viel het mee! Ik heb gelukkig nog niets hoeven laten trekken. Alleen laatst een wortelkanaalbehandeling.
Ik heb net jonkies ontdekt in mijn bak ben benieuwd hoe lang ze het volhouden. Het zijn plattys. En ik vond ook nog een garnaaltje, geen idee hoe die er in komt