Zwerte schreef:Ik heb mijn graafbak expres in de open lucht staan en de bodem is stevig gaas. Daardoor regent het regelmatig schoon. Ik heb dan ook een enorme bak, maar heb em serieus nog nooit schoongemaakt, zand spoelt zichzelf schoon.
Zag nog iets over binnenkonijnen en afstraffen vanwege knagen, rijden en ren optillen.... Sorry, maar als je zulk doodnormaal gedrag niet kan accepteren, kan je beter een paar speelgoedkonijnen aanschaffen. Je kan een konijn niet zn natuurlijke gedrag kwalijk nemen omdat je ze zelf zo nodig op je slaapkamer wil (of moet) hebben.
Mijn drukke Milou heeft blijkbaar echt dagelijks nieuw speelmateriaal nodig... Laatst probeerde ze of ze tussen de hekjes door kan springen...hun 'deur' bestaat uit twee renpanelen boven elkaar, met een centimeter ruimte ertussen. En daar probeerde ze dus tussendoor te springen, de mafkees. Geef haar al een paar keer per week iets nieuws, maar voor madam is dat dus nog niet genoeg!
Ik ben het weer met je eens 
Ik heb ze net nog wat lekkers gegeven. Wel mooi om te zien. Ilona kan heel nijdig uitvallen ineens, waarna Bella er meteen aan komt om het recht te zetten. Ik denk zelf dat de slagingskans heel groot is 
Wil tzt nog wat zakken zand halen en die gewoon op een hoop gooien. Hebben ze weer wat te doen. Twijfel alleen tussen speelzand en potgrond. Jullie een idee wat het beste is?
Bij mij ging het juist meer stinken als het regende. Voor mij niet fijn, voor henzelf niet maar ook de vliegen vonden het iets te interessant... Dat met risico op maden heb ik het weggehaald op den duur.