Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLaraaj schreef:vandaag eerste show gehad. Naya was zoals verwacht de clown in de ring en wou dus rondspringen en spelen plaats van mooi rond te lopen. ook enigste met staart. Toch een belovend gekregen en buiten de ring heel mooie commentaar gekregen van een internationale keurmeester.
MirK schreef:Nicky: wat leuk je zoektocht! Ik heb ook zeker anderhalf jaar concreet plannen gehad voor het echt zover was dat er een pup was... masr het wachten zeker waard! Mee met wandelingen, eventuele ouderdieren leren kennen, enz enz.
We hebben nu ook precies wat we zochten, een relaxte aussie die ook actief is en vooral heel sociaal naar de kinderen. Ik vond het ook echt fijn om zo de tijd te hebben om goed te kijken wat voor type bij ons pastte.
Ik had 6 weken zomervakantie toen Fellow kwam, ideaal. En nu ik weer werk zorg ik dat hij max 2 uurtjes alleen is nu hij nog vrij jong is. Langer kan hij vast wel aan intussen maar we bouwen het rustig op. En ik merk dat hij in die uurtjes alleen ook gewoon zijn rust pakt. Die kan hij ook wel gebruiken in ons gezin , er is hier altijd wel herrie enz. Al slaapt hij net zolief precies midden tussen de kinderen haha!
MirK schreef:Nicky: je kunt het nog zo leuk uitzoeken maar eenmaal thuis blijkt natuurlijk of je ook een beetje geluk hebt gehad en echt iets passends hebt , dat was bij ons ook. Maar ik heb meestal wel een bepaald gevoel/klik of niet. Moeder van onze pup is ook echt een schat. Maar zoveel mensen zoveel wensen, een ander zal weer voor een ander karakter gaan.
Dat komt vast helemaal goed met je zoektocht!
MirK schreef:Nicky: je kunt het nog zo leuk uitzoeken maar eenmaal thuis blijkt natuurlijk of je ook een beetje geluk hebt gehad en echt iets passends hebt , dat was bij ons ook. Maar ik heb meestal wel een bepaald gevoel/klik of niet. Moeder van onze pup is ook echt een schat. Maar zoveel mensen zoveel wensen, een ander zal weer voor een ander karakter gaan.
Dat komt vast helemaal goed met je zoektocht!
Laraaj: leuk, heb je ook foto's?
Diandra nog aan het aftellen ....
Keona: waar wil je hem op laten testen? Pootjes of zijn er ook andere staff gevoelige aandoeningen?