Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silvericathy schreef:Even een vraagje, vino wordt vandaag gecastreerd.. Nu willen we hierna een vriendje voor hem halen. Gisteren een leuke kat gezien van ongeveer dezelfde leeftijd maar deze is nog niet gecastreerd, gaat bij ons wel gebeuren mochten we hem nemen. Echter moet deze kat door prive omstandigheden zsm weg. Kan ik deze kat dadelijk bij vino zetten of is het verstandiger om deze eerste aparte kamer te geven, te laten castreren en dan pas bij vino te doen. Uiteraard krijgt vino eerst paar daagjes de tijd om te herstellen van de castratie van vandaag.
silvericathy schreef:Ik heb geen idee hoelaat hij geholpen zou worden.. Begin van de middag denk ik tenzij er spoedgevallen komen.
Vino heeft zijn naam te danken aan de dierenarts van de mensen die hem en zijn zusjes gevonden hadden. De kitens hadden nog geen naam, en hebben door zijn grapje allemaal een drank naam gekregen... Wijntje, biertje, bailey, jupiler en vino whaha
Paulaaa schreef:silvericathy schreef:Ik heb geen idee hoelaat hij geholpen zou worden.. Begin van de middag denk ik tenzij er spoedgevallen komen.
Vino heeft zijn naam te danken aan de dierenarts van de mensen die hem en zijn zusjes gevonden hadden. De kitens hadden nog geen naam, en hebben door zijn grapje allemaal een drank naam gekregen... Wijntje, biertje, bailey, jupiler en vino whaha
En heb je hem ondertussen alweer thuis? Alles goed gegaan?
Haha, vind het echt een leuke naam!
Xivura schreef:Wij mogen bijna de katjes ophalen. Nog 1,5 week. Willen trouwens niet dat ze 's nachts op de banken gaan liggen of naar boven gaan. Is een grote hondenbench een idee als slaapplek s nachts voor z'n 2? Of kan dat echt niet?
Xivura schreef:Wij mogen bijna de katjes ophalen. Nog 1,5 week. Willen trouwens niet dat ze 's nachts op de banken gaan liggen of naar boven gaan. Is een grote hondenbench een idee als slaapplek s nachts voor z'n 2? Of kan dat echt niet?