Cavia topic! Deel 2; we whiepen verder....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:22

melody7 schreef:
Ja ik ook, maar dat is toch anders wakker liggen vind ik.. Je rust niet bepaald uit zegmaar.

Ohh dan weet ik ook niet zeker welke we op school hebben, kan me eigenlijk niet voorstellen dat die 2,5m is.. Maar schatten is niet mijn sterkste punt :+

Ze kunnen ook kleiner zijn he. Geloof dat er meerdere ondersoorten zijn.

Ik ben 's nachts gewoon mijn kamer aan het opruimen of tv kijken. Of bezig met dingen wat ik moet regelen. Dus niet bezig met rusten :')

melody7

Re: [CENTRAAL] Cavia topic! Deel 2; we whiepen verder....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:26

Oja := Ik ben stom, vorige week heb ik nog slangen soorten geleerd en ik weet het nu al niet meer :')

Slaap je overdag wel dan of hoe houd je dat vol? :=

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 20:27

@l_w: heb je dat allang ??
Er zijn mensen die weinig slaap nodig hebben, maar te weinig slaap krijgen is niet goed voor je gezondheid.

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:29

Bokkie vind takjes van de appelboom echt heerlijk! Gaat erin als koek haha :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:29

zover ik weet ben ik altijd al een slechte slaper geweest, zit in de familie geloof ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:30

melody7 schreef:
Oja := Ik ben stom, vorige week heb ik nog slangen soorten geleerd en ik weet het nu al niet meer :')

Slaap je overdag wel dan of hoe houd je dat vol? :=

Ik slaap hooguit 5 uurtjes op nacht/dag. Tenzij ik mijn b12 injectie niet op tijd injecteer. Dan kan ik wel slapen :')

Haha handig :')

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 20:35

B12 is tenslotte ook een oppepper ;) (ik mis ze nog regelmatig, maar mij DA wil niet spuiten).
Jij spuit ze zelf ??

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:36

En daar doe jij het gewoon goed op? Anders is het wel klote zeg..

Ik slaap ook ontzettend slecht maar heb er sinds een aantal maanden weer slaappillen voor gelukkig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:41

Ja zonder b12 injecties ben ik binnen de kortste keren een een dweil. Kan niks meer. Veel pijn. Jank om alles.

Dd ja ik injecteer zelf. Zo kan ik volgens mijn arts het best bepalen wanneer ik weer toe ben aan een spuit en hoef ik niet telkens naar huisartsen praktijk toe.

Als je tekort hebt gewoon die injecties eisen. Gegeven tast het alles aan. Vriendin van mij zit daardoor in een rolstoel.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 20:41

Je hebt slecht inslapen en slecht doorslapen (wakker worden en niet meer in slaap komen).
En hoe meer je je er aan gaat ergeren des te minder 'rust' krijg je dan.
Netjes 8 uur slapen doe ik ook niet meer, maar ik lig niet te draaien en rust dus wel uit.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:45

Wel fijn dat je zelf kunt spuiten!

Ik heb dat beide DubbelDun, daarom slaappillen. Nu wordt ik nog wel regelmatig wakker maar ik slaap iig de eerste paar uur door.. Maar als ik veel pijn/stress hebt wil het nog wel eens niet werken, zo ook afgelopen week toen was het echt een ramp := Dan ben ik echt een zombie.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 20:53

De laatste keer dat ik getest ben zat ik op 425. Volgens DA nét onder de norm, dus geen reden om te spuiten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 20:54

DubbelDun schreef:
De laatste keer dat ik getest ben zat ik op 425. Volgens DA nét onder de norm, dus geen reden om te spuiten.

Zover ik weet is 300 mimium waarde. En tussen de 300 en 450 grijs gebied. De een kan wel klachten hebben en ander niet.

Ik slaap slecht in. En na 5 uur slaap klaar wakker. Laatste tijd ook wel dat ik tussen door wakker word. Maar dat heeft wel een reden. Alleen mijzelf nog een schup onder de kont geven om naar de ha te gaan.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:02

Het is zo stom als er veel ruimte zit tussen de min. en max. waarde.. Als je dan ergens onderaan zit lijkt het prima maar is het eigenlijk gewoon erg laag.

Opzich wel fijn als je na 5 uur gewoon uitgeslapen bent.. Tussendoor wakker worden is dan weer minder.

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:05

boa constrictor is inderdaad wel groter, mij werd altijd verteld dat de kop van een cavia veel te sterk is, maar als de slang natuurlijk reuzegroot is zal dit vast wel gaan kan ik begrijpen.

Ik val ook heel slecht in slaap...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:08

_Clocloken_ schreef:
boa constrictor is inderdaad wel groter, mij werd altijd verteld dat de kop van een cavia veel te sterk is, maar als de slang natuurlijk reuzegroot is zal dit vast wel gaan kan ik begrijpen.

Ik val ook heel slecht in slaap...

Er zijn zelf soorten die krokodilachtige eten. En een gazelle gaat er ook in. Dus dan wil een cavia vast ook wel.

Alleen ik moet er niet teveel bij nadenken. Anders zou ik alle voedseldieren willen redden.

Dat wakker worden komt telkens door nare dromen. Dus probeer aan leuke dingen te denken. Lekkere mannen zijn vooral favoriet momenteel :') maar helaas eindigt het altijd weer in dezelfde beelden.

Sperziemone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:09

Wauw... Ik mag van geluk spreken als ik het zo hoor. Als ik ga liggen ben ik binnen 5 minuten weg en word pas wakker als mijn wekker gaat. En dat terwijl ik best vatbaar voor stress ben en snel pieker := Snap ook niet hoe ik het doe :')

Sperziemone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:10

love_western schreef:
Dat wakker worden komt telkens door nare dromen. Dus probeer aan leuke dingen te denken. Lekkere mannen zijn vooral favoriet momenteel :') maar helaas eindigt het altijd weer in dezelfde beelden.

Daar kan ik je wel bij helpen _O-

Maar wat naar van die dromen... Welke beelden droom je dan over?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 21:11

Dromen kan door te laat eten of te veel koffie komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:11

Haha wou dat ik dat kon.

Heb sinds paar maand weer 1 persoonsbed. Maar ga het toch weer omruilen. Ik draai zoveel in mijn slaap dat ik regelmatig op de grond lig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:12

DubbelDun schreef:
Dromen kan door te laat eten of te veel koffie komen.

Ik moet voor 5 uur eten anders word ik chaggie. En koffie drinken doe ik niet. Voornamelijk water en 's avonds 1 a 2 glazen sap of ranja.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:13

Jeutje, nu zie ik een slang voor me met mega bobbels in z'n lijf waar heel dat vlees in zit :')

Haha Michelle dat doe ik ook, de meest idiote dingen bedenken om maar vooraaal niet te denken aan waarom ik wakker lig :+ Maar bij pijn lukt dat natuurlijk niet, dat is er of is er niet.

Wees daar maar heel blij mee Sim! Lijkt me ideaal :D

Naast je bed landen is minder..
Laatst bijgewerkt door melody7 op 04-02-15 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:13

Sperziemone schreef:
love_western schreef:

Daar kan ik je wel bij helpen _O-

Maar wat naar van die dromen... Welke beelden droom je dan over?

voornamelijk nare dingen. Dus vandaar dat ik naar huisarts moet van mijzelf. Alleen ik zie er tegenop.

We gaan nu wel erg off topic :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:14

melody7 schreef:
Jeutje, nu zie ik een slang voor me met mega bobbels in z'n lijf waar heel dat vlees in zit :')

Haha [***] dat doe ik ook, de meest idiote dingen bedenken om maar vooraaal niet te denken aan waarom ik wakker lig :+ Maar bij pijn lukt dat natuurlijk niet, dat is er of is er niet.

Wees daar maar heel blij mee Sim! Lijkt me ideaal :D

Haha. Channing Tatum is momenteel hier de favoriet :')

Ik ben niet geschikt voor het vrijgezelle leven :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:16

Ik heb ondertussen door de afgelopen jaren een meeega verhaal in m'n hoofd zitten waar ik maar elke keer iets aan vast verzin :Y) Alleen knappe mannen is niet genoeg :') Maar ik ben nog nooit niet-vrijgezel geweest dus ik weet ook niet wat ik mis :+