Jawel, als je wilt kan ik wel een linkje naar een filmpje plaatsen van het strekken van een muis.
Anoniem
Geplaatst: 18-02-14 21:32
liliekska schreef:
dan is die toch niet meteen dood???
Jawel. Ik heb deze methode ook ooit eens toegepast bij een dwerghamster. En was in 1 x weg. Hamster trof ik zo ziek aan dat ze rit van 20 minuten niet zou overleven.
Chimene15
Geplaatst: 18-02-14 21:34
Fiffill schreef:
Jawel, als je wilt kan ik wel een linkje naar een filmpje plaatsen van het strekken van een muis.
Ik doe het wel even per pb, weet niet of je dat hier mag plaatsen namelijk.
liliekska
Geplaatst: 18-02-14 21:35
dat vind ik toch raar! (wacht.. als je als mens je nek breekt ga je dan ook dood?) ik ben eigenlijk ook wel nieuwschierig. is niet met heel veel bloed enzo toch??
Chimene15
Geplaatst: 18-02-14 21:36
Fiffill schreef:
Ik doe het wel even per pb, weet niet of je dat hier mag plaatsen namelijk.
Nee hoor, komt geen bloed bij vrij. Het gaat echt heel snel. Heb het zelf nog nooit gedaan maar ik denk dat het wel een van de snelste manieren is.
Chimene15
Geplaatst: 18-02-14 21:37
liliekska schreef:
dat vind ik toch raar! (wacht.. als je als mens je nek breekt ga je dan ook dood?) ik ben eigenlijk ook wel nieuwschierig. is niet met heel veel bloed enzo toch??
Haha nu nog de oogjes van je avatar er bij en het is helemaal af
GreaseMonkey
Geplaatst: 19-02-14 12:46
Haha ahhh droppie Met Bruce Quillis (ja, dat is de naam toch maar geworden ) gaat het nog steeds hartstikke goed. Hij is volgens mij een beetje aan het verstekelen, maar niet echt grumpy ofzo. Mijn vriend en ik gaan over 2 1/2 week onze kortstaartopossum ophalen (of eigenlijk zijn kortstaartopossum ) Ook van een Duitse fokker, maar dan op de beurs in Hamm. Hij is al gereserveerd. Het is een ventje