Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovelys schreef:Groningen. Het is een bult bij haar melkklieren en loop naar beneden bijna tot helemaal bij haar kont. Ik ga dinsdag naar de dierenarts. Vorige ratje had het onder haar linker voorpootje en heeft nog een paar maand geleefd, totdat het zo groot was dat het echt niet meer kon. Dierenarts wilde het niet weghalen omdat het toch terug zou komen en ik niet zoveel geld had. Om even heel hard te zijn, ik ga niet veel geld uitgeven voor een ratje dat al zo'n grote bult heeft. de operatie vind ik dan te groot en te duur voor de tijd die het ratje erbij krijgt.
Voor opvang, dan geef ik het ratje liever aan mensen die er graag eentje bijwillen.
Jorinda schreef:Zou ik niet doenWeet niet hoe het bij gerbils heet, maar er zijn niet voor niets rattery's...
Hebben jullie trouwens nog tips? Ik wil heel graag de ratjes bij me hebben, maar durf dat nu niet zo goed aan. Ze gaan altijd in mijn shirt zitten en vaak zelfs in mijn BH (of althans dat proberen ze). Aangezien ik net gisteren geopereerd ben aan een borstverkleining, wil ik dat liever niet. Misschien dat iemand van jullie een oplossing heeft dat ze daar niet in kunnen?
Jorinda schreef:Rattery's zijn fokkerijen voor ratten. Voor zover ik weet zijn al die mannetjes en vrouwtjes getest en weten ze zeker dat ze geen (verborgen) ziektes bijvoorbeeld doorfokken. Van Jerry en Pikachu weet je dat niet. Ze kunnen een gen met zich meedragen die recessief is en dus niet tot uiting komt, maar dit kunnen ze wel doorfokken aan kleintjes. Wil je niet hebben
Als ik ze op mijn schouder zet gaan ze ook in mijn shirt zetten, stop ze niet zelf in mijn shirt hahaHeb al een sportBH aan, een hele strakke. Die mag de komende 6 weken ook alleen uit met douchen