Het was bij Michiel Hamerslag. En qua osteopathie spreekt hij enorm aan. Wat ik ervaren heb is dat hij een soort van "gave" heeft wat betreft zijn werk. Hij kan mensen, honden, paarden etc. Enorm goed lezen. Hij had alleen toen ik iemand zocht een enorme wachtlijst, waardoor we toen naar iemand gegaan zijn die op hele korte termijn tijd had. Wel met dezelfde werkwijze als Michiel.
Ze vinden Jip namelijk heel intrigerend. Dat hij zo gevoelig is en toch zo lief. En dat hij desondanks toch die reactiviteit ontwikkelt heeft en in zijn lijf flink wat blokkades heeft op diverse vlakken en niveaus. Jip is een heel complex dier.

Ik weet het nog niet. Ik zou sowieso eerst het gesprek over vanmiddag aan willen gaan, wat daar precies uitgekomen is. Mijn zus vertelt het wel na, maar natuurlijk niet zo exact als hem. Daarnaast wil ik dan ook all ins- en outs willen weten wat ze precies van ons en met name Jip zouden willen.
Maar ergens vind ik het ook heel erg interessant. De afgelopen jaren hebben we natuurlijk verschillende peuten, paten, dierenartsen, holistische genezers etc. Gezien. Maar deze vertelden wel dingen die ze niet konden weten. Deze kant van de "genezers" heeft mij altijd wel aangetrokken, omdat het iets is wat ik toch niet helemaal kan plaatsen.