Puppy Erbij 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JesdaJinn

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 22:06

Ik had niet verwacht dat de pootjes nog zo bruin (hoe heette dat ook alweer) zou worden!

Knappe Milky

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 22:13

Leuk dat het definitief is Kim! Maze bekt lekker!!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 22:15

Wow Jip! Ik zie het verschil wel hoor CC :D hij ziet er goed uit <3 mooi in zn vacht ook!

Knappe puppies bij Zoe <3

Welkom Finley, wat een poppetje is Yara <3 heel schattig.

En Kim ook al zo’n schattige pupper <3 Vind d’r naam echt suuuperleuk.

——

Otje heeft natuurlijk een best wel flink zichtbaar derde ooglid, en ze heeft ook best wel gevoelige oogjes. Snel rood. We gaan natuurlijk best wel vaak naar het strand en dan heeft ze ‘s avonds hele rode oogjes en dan irriteert het haar ook, soms de dag(en) erna ook nog.
D’r vader heeft precies hetzelfde (behalve dat je dat ooglid amper ziet omdat het zwart is en hij donkerbruine ogen heeft, bij Otje is het ooglid wit) en hij draagt op het strand Rexspecs wat echt super helpt, geen irritaties meer.

Vandaag was ik met Remus en Otje op het strand en heeft ze zijn Rexspecs even kunnen passen, heb voor haar nu ook een paar besteld.
Ook de Ruffwear Webmaster van Reem even gepast, die stond al in bestelling maar de maat is goed iig :+
Afbeelding

Was heerlijk op het strand, lekker weer en brave honden. Ze hebben lekker met de bal gespeeld, Otje moest even loskomen maar toen ze zich herinnerde dat d’r pappie echt heel lief is ging ze d’r ook vol voor :D

Afbeelding

Afbeelding

Echt een pappa’s kindje; zelfde hoofdvorm en uitdrukking

Afbeelding
:+:

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 22:19

JesdaJinn schreef:
Ik had niet verwacht dat de pootjes nog zo bruin (hoe heette dat ook alweer) zou worden!

Knappe Milky

Wij ook niet. :')

Dit is gewoon van de tricolor, de brindle begint nu pas door te komen. Ze heeft ook mottles op de pootjes. <3

@Warboel, die zijn echt heel fijn! We hebben een bril op proef gehad (maar eigenlijk geen hond die ze nodig heeft), de pasvorm en het materiaal is echt super! _O_

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 22:21

Dankjewel voor de complimenten over Jip. We zijn er nog niet, maar al wel op de goede weg.

Al die border collies hier, ik weet straks niet meer wie van wie is _O-

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 22:38

Kim, wat leuk! *\%/*

Wat een border collie zeg :') Wel heel leuk! :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 22:52

CupCakes_ schreef:
Dankjewel voor de complimenten over Jip. We zijn er nog niet, maar al wel op de goede weg.

Al die border collies hier, ik weet straks niet meer wie van wie is _O-

Ik heb in ieder geval geen één zwart-witte, scheelt alweer een aantal op het lijstje. :')

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 23:13

@KimD ja ik lees er veel positiefs over! Baasje van Remus is er ook erg blij mee, die neemt ‘m ook vaak mee als ze gaat buitenrijden met d’r paard dus dan beschermt de bril ook tegen opspattend grind enzo. Vandaag had ik er dan voor het eerst een in handen en het voelt super iig. Ot vond het ook helemaal niet erg, moeten natuurlijk wel netjes gaan trainen maar zo even snel voor de maat vond ze prima. Hopelijk komt ‘ie snel binnen, ben heel benieuwd naar de kleur van de paarse {:}

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 23:15

Wat een heerlijke foto van Otje en haar vader <3 wist helemaal niet dat zulke brillen bestonden, weer wat geleerd :D

Yara en Maze, uberschattig <3

Wij tellen echt de dagen af tot onze eigen golden pup thuis komt. We zijn zó benieuwd!

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 00:42

Veel nieuwe mensen hier ! Ik excuseer mij alvast: ik ben super slecht in namen maar na een tijdje komt het meestal wel. Maar welkom, ik geniet ten volle van alle pupfoto’s <3

En Maze is echt zo schattig, nog eens gefeliciteerd Kim!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 08:55

Ik weet niet of ik er overheen gelezen heb :)

Maar zou iedereen mij een PB kunnen doen met 1 foto. Die ik kan laten toevoegen aan het insta lijstje :D
Laatst bijgewerkt door x_Jeanine_x op 23-01-21 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 08:59

Kim gefeliciteerd met Maze, super leuk!!

Volgens mij zag ik 2 verschil foto's van Jip?! Je begint al verschil te zien!! Top!

Ik zag Otje 'de langpootmug' met een vet stoere bril voorbij komen! Als het maar werkt!!

Sorry als ik iemand vergeten ben :o

Ik heb gisteren bij agradi even 2 back on track jassen besteld voor Yoshi om te kijken of het past in teckel size. Als het past even kijken of het elders goedkoper is.
Zoek eigenlijk een jas wat toch iets warm blijft, maar niet gaat broeien....

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 09:33

x_Jeanine_x schreef:
Kim gefeliciteerd met Maze, super leuk!!

Volgens mij zag ik 2 verschil foto's van Jip?! Je begint al verschil te zien!! Top!

Ik zag Otje 'de langpootmug' met een vet stoere bril voorbij komen! Als het maar werkt!!

Sorry als ik iemand vergeten ben :o

Ik heb gisteren bij agradi even 2 back on track jassen besteld voor Yoshi om te kijken of het past in teckel size. Als het past even kijken of het elders goedkoper is.
Zoek eigenlijk een jas wat toch iets warm blijft, maar niet gaat broeien....

Misschien dat ik je bericht verkeerd lees maar van BOT heb je ook speciale Teckeljasjes, heb je die besteld?

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 10:04

x_Jeanine_x schreef:
Ik weet niet of ik er overheen gelezen heb :)

Maar zou iedereen mij een PB kunnen doen met 1 foto. Die ik kan laten toevoegen aan het insta lijstje :D

Een foto van mij of van Cody? :')

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 11:11

Ik heb geen insta, dus van ons niet neem ik aan.
Die bril heb ik volgens mij ook wel eens gezien bij motorrijders die de hond in het span hadden zitten.
En als ze zo gevoelig is op haar ogen, lijkt me dat een mooie oplossing.
Kim, definitief gekozen dus, gefeliciteerd met Maze, ze krijgt idd steeds meer bruin.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 11:20

KimD ik heb indd de teckel maat besteld :D

Fannetje, ook de mensen die in het instalijstje willen, zonder insta met naam, foto :)

Kimmmm doe Maar van Cody of samen :D

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 11:46

KimD gefeliciteerd leuke naam ook. Was het deze al van in het begin al wat de moeder toen ook aangaf ?

Warboel wel fijn dat ze geen last meer krijgen van die bril. Vind leuk stel zo rennen met paps erbij.

Woepsie is aan het aftellen en zag weer een leuke border pup erbij.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 12:04

punjab schreef:
KimD gefeliciteerd leuke naam ook. Was het deze al van in het begin al wat de moeder toen ook aangaf ?

Warboel wel fijn dat ze geen last meer krijgen van die bril. Vind leuk stel zo rennen met paps erbij.

Woepsie is aan het aftellen en zag weer een leuke border pup erbij.

Ja! Haha! De stamboomnaam is ook geen toeval, dat is mijn favoriete pokemon en bandje oranje heeft die naam gekregen op dag 1.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 12:10

Gefeliciteerd kim!! Ik zag haar zusje ook al langskomen ;) die gaat het ook goed krijgen

Ik heb die brillen vroeger al eens opd e hondenshow gezien warboel. Waren toen net in opkomst. Slimme oplossing wel ;)

Hier loopt het allemaal normaal.
Gioia loopt jammer genoeg nig steeds niet helemaal goed. Dus is er weer contact met de fysio.

We zijn in de avonden de wandelingen uit aan het bouwen. Gisteren hebben we 1 uur en 6 minuten. Ik zit teveel iedere dag en kom echt niet aan mijn stappen. Dus dan maar in de avonden :+

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 13:49

KimD vind het wel een heel speciaal verhaal. Het had gewoon zo moeten zijn. :D

Arabella hopen dat gioia weer beter gaat lopen na de fysio.

Hier moet ik ook meer gaan wandelen. Zit ook te veel binnen. :D

meisie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 14:19

Wat leuk nog meer BC's! <3
Die bril staat wel erg cool bij Otje! Als dat helpt voor de oogjes lijkt me dat inderdaad een mooie oplossing.
Bij Jip zie je zeker verschil wat ziet hij er goed uit! Ook qua vacht lijkt het een stuk rustiger.
Maze is wel gaaf qua kleur!
JesdaJinn bijnaa!! Wat worden ze snel groot zeg!

We hebben afgelopen week een schrokbak gekocht met vakjes. Helaas meneer schrokt nog steeds dus daar moeten we wel echt mee aan de gang ( vandaag zo erg geschrokt dat hij ze dus ook weer uitbraakte).

Weer even een weegmomentje gehad.. Hij is inmidels 10 weken en 6 dagen en zit al op 7,10kg flinkerd..
En zeker niet te dik.. Het gaat echt super hard.
Afbeelding

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 14:40

Ik zie allemaal PBtjes binnen komen!!
Super leuk!! Ga hier morgen even mee bezig :D

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 14:46

Ik dacht dat ik iemand het hier een keer over een Fitbark had. Heeft er iemand ervaring mee? :D

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 15:31

Ja, ik heb twee Fitbarks :D KimD heeft ze ook gehad maar die was er minder positief over. Ik heb de nieuwe versie (Fitbark 2) en ben er wel heel positief over.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 16:06

Ik zoek ook zoiets... Alleen zonder abonnement, het liefste en niet te groot. Omdat Yoshi natuurlijk al laag bij de grond staat :+