Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nu ik weet dat er daadwerkelijk puppies komen is het wachten ook niet zo erg meer

maar dit heeft voor mij wel echt bevestigd dat het aan de reu lag. 
begrijp wel dat zo'n DA dat wat zat is op gegeven moment...
tijdens storm is Nysse echt van slag die ligt binnen verstopt en Ylvi die was de halve dag buiten in de tuin achter blaadjes aan het rennen.

Van schreef:sterkte Kiwi
jij weet iig dat teef en reu prima vruchtbaar zijn. Dat was nog het ergste, wat als ze gewoon niet drachtig kan wordenmaar dit heeft voor mij wel echt bevestigd dat het aan de reu lag.

Wat ik vooral gewoon aanraad; rust/ritme/regelmaat en dat icm met de bench aanleren.
Ik heb 'm net in de doos gedaan, dus ik ga je even Appen voor het adres en dan komt ie jouw kant uit.
Achter de blaadjes aanrennen is hier ook favoriet ja. Ze moet alleen nog leren dat dat aan de lijn niet mag en dat is soms nog wel moeilijk voor d’r hihi. En hier is het vandaag ook gekke tongen dag. Die hing er met wandelen bij Arya ook zeer regelmatig heel gek bij hahaha.

Ik zie namelijk jullie honden niet op elkaars foto's staan. Kaus schreef:Huh zijn jullie, CB en kimD Nou samen wezen wandelen of zijn jullie toevallig dezelfde omgevallen boom tegen gekomen?Ik zie namelijk jullie honden niet op elkaars foto's staan.
!
zo rustgevend.