Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)

nee, badkamer kom ik ook niet in zonder minimaal 1 hond. Olivia heeft er zelfs een dekentje liggen.
hoe lukt het met haar ?
xLaraaj schreef:Je geeft mij echte aussie puppyfever !hoe lukt het met haar ?
Hij mag gelukkig 's avonds ook gewoon met zijn baasje mee naar huis.

Al vinden mijn collega's dat het best kan hoor
Er zijn ook best veel plekker hier in NL waar honden niet mee mogen naar het werk, want zo "normaal" is het helaas niet, maar soms heb je de mazzel.
Momenteel volop aan het wisselen. Volgende week beginnen we een nieuwe cursus want hij houdt erg van leren en "werken"
Moet zeggen dat ik die eigenlijk niet kende.
Snap je wel
Je moet wel een beetje "geluk" hebben en goede ouder dieren. Ze kunnen erg nerveus en onzeker en daardoor kefferig zijn. Dat lijkt bij Milo gelukkig niet het geval tot nu toe

Hoe gaat het autorijden?
Ik ben voornamelijk stille meelezer aangezien ik eind 2017 besefte dat mijn honden uit 2016 kwamen 
Herkenbaar. Heb dat ook al bij paarden gehad hoor. Dat er een de trailer uit kwam waarvan ik zei; zo nog hengst ofzo? Uhmm is een merrie.. Zo breed en zo gespierd..
absque_dubio schreef:Jessica_R nog nooit van een markiesje gehoord. Wat is de reden dat je voor dit ras hebt gekozen? En geen puberstreken nog?
Zodoende een paar testjes gedaan op internet en daar kwam steeds het Markiesje uit!