He helaas. Vannacht is onze portlincoln pop overleden
Oh wat jammer! Gaat het goed met haar man?
Kimley
Geplaatst: 10-04-19 13:34
Lukasje schreef:
Kimley schreef:
He helaas. Vannacht is onze portlincoln pop overleden
Oh wat jammer! Gaat het goed met haar man?
Jahoor. Maar die zit nu alleen en dat kan natuurlijk niet zo blijven Nou wouden ze dit koppel toch al weg doen omdat ze niet kweken. Maar alsnog erg sneu en jammer!
Ze zit nu goed te broeden! Bleef eerst ook zitten dus niet gekeken, maar toen ik alle vogels muur gaf kwam ze er toch af haha. Dus toch even snel gespiekt En het zijn er nog steeds 4
Bij mij blijft er één baby, als de eitjes wel bevrucht zijn. Ik vind het zo bijzonder om te zien dat ze gewoon precies weten wat ze moeten doen met de eitjes!
Wat leuk zoveel eitjes! amandananana, hoeveel eitjes hoop je op?
Ik vind 4 eitjes altijd een mooi aantal. Het moet ook niet te zwaar worden voor de ouders. Gelukkig dit jaar bij ieder nest 4 eitjes. Ik heb er ook een aantal keer bij gehad met 6 eitjes pfff. En altijd alles bevrucht
Ik hoop eigenlijk nergens op qua aantal, ben er zonder verwachtingen in gegaan. Het enige dat ik heel erg leuk zou vinden is als er eentje bevrucht is, ik heb Skippy voor mijn 21e verjaardag van mijn opa gekregen en hij is inmiddels overleden. Ik zou het wel heel mooi vinden om een baby van haar te hebben.
6 bevruchte eitjes, dan hebben de ouders het daar druk mee gehad!
Ach nou is het rijstvogeltje ook dood.. 1 van de witte Die was al wat dun toen we haar kregen maar ze leek zo goed te eten. Helaas! Nu nog een trio over
Mama Zebra vink zit lekker te broeden! Dus ik heb niet weer gekeken
We gaan straks een ander koppel ophalen als inruil voor de dode portlincoln pop
Moet eerlijk zeggen dat wij dat eigenlijk nooit doen Ze was al mager toen ze kwam, geen ring om. Zal wel een ouder beestje geweest zijn.. de rest eet prima en ziet er ook levendig uit gelukkig
Kiimm_
Geplaatst: 12-04-19 17:45
Wat leuk zeg al die eitjes! Ik smelt weg bij die kleintjes, maar moet er zelf nog niet aan denken..