En wat is Sammie vertederend in z'n mandje. Nou moet ik zeggen dat ik zelf nog in die mand zou gaan liggen zo zacht zietie eruit
Wij kregen ook weer foto's van de kitten gisteren en het zou cru zijn jullie die te ontzeggen. Nog 6 daagjes wachten!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We wachten al best lang aangezien we hiervoor een andere kitten zouden krijgen die 3 dagen voordat we hem op zouden gaan halen fataal ziek bleek en we daar dus helaas vanaf moesten zien. Daar hadden we ook ruim een maand op gewacht en nu hebben we weer ruim een maand op deze plofbol gewacht. Maar ik zie dat sommigen hier in het topic ook lang wachten dus jullie kennen de kwelling natuurlijk net zo goed
Ik heb het geluk dat ik mijn meisje regelmatig bezoeken kan. Nadeel is dat ze nog geen interesse in eten heeft en dus totaal geen belang ziet om bij me in de buurt te komen
Haar broertje daarentegen is vreselijk relaxt en vindt het best prima om aandacht te krijgen en als hij daar dan ook nog een hapje vlees bij krijgt dan vindt hij het leven goed 

silvericathy schreef:Hallo, ik heb een kater die inmiddels tien maanden oud is en wil deze graag laten castreren. Is het handig om de dierenarts te bellen voor een afspraak of moet ik hiervoor echt langsgaan op spreekuur? Wat kan ik van zo'n castratie verwachten en waar moet ik rekening mee houden? Het is mijn eerste kat dus vind het een beetje spannend hihi
Stelt voor katers vrij weinig voor namelijk, alleen de narcose kunnen ze wat last van hebben.

En dat vind ik echt heel lelijk!