Ik voer Kasper. Ik heb toen helemaal uitgezocht welk voer erg goed was, o.a. met inderdaad de vitamine C en de verhouding calcium en nog iets. (is al een tijd geleden, dus zit er momenteel niet in).
Ik heb vanochtend Paultje naar buiten gelaten, dan mag straks Goldy een paar uur buiten. Nu de buitendeurtjes in dezelfde groenstrook uitkomen (en ze elkaar nog steeds niet leuk vinden) kunnen ze dus niet tegelijk naar buiten.
Dit is een van de 2 leukste op school nu Miss ontploffing
En dit is die waar ik verliefd op was/ben, die is nu weg Hopelijk niet naar de slangen.. Als dat zo is baal ik heeeel erg, als ik dat van te voren had geweten had ik dr namelijk over gekocht
normaal kan je cavia's niet voeren aan slangen, hun skelet is te sterk om te breken. Dat is toch wat een man tegen mijn broer zei (broer heeft een koningspython)
_Clocloken_
Geplaatst: 04-02-15 19:58
Miracle_ schreef:
Wat fijn dat het goed gaat met Bokkie!!
Ik voer ook Kaspar, en Natural Balance muesli, en soms wat Lucerne
Ahwww leukiessss, en dat op school!
Vandaag heb ik ook een knappe dame opgehaald! Sable Magpie zeugje
@love_western : van je kamer afhalen, goed stofzuigen en dn een paar dagen aan kijken of je benauwdheid weg is. Of andere bedding proberen, dat kan ook al helpen
Anoniem
Geplaatst: 04-02-15 20:03
DubbelDun schreef:
@love_western : van je kamer afhalen, goed stofzuigen en dn een paar dagen aan kijken of je benauwdheid weg is. Of andere bedding proberen, dat kan ook al helpen
Ik heb nog geen caafjes. Wou ze deze maand aanschaffen. Maar twijfel momenteel als het wel zo verstandig is.
Ik weet niet precies hoe het gaat hoor, heet dat voeren wil ik niks mee te maken hebben Ze zullen cavia's wel van te voren dood maken neem ik aan, maar alsnog vind ik het verschrikkelijk.
Cavia's op je slaapkamer zou ik sowieso niet doen hoor, kun je ze niet ergens anders zetten? Cavia's slapen niet de hele nacht maar verspreid over dag & nacht, ze houden je dus heel erg wakker 's nachts.. Ik heb het 1 keer gehad toen Sammy die aanval had, verschrikkelijk Telkens als je bijna slaapt begint er wel iets herrie te maken
Nee het komt niet door de caafjes. Maar wil het natuurlijk niet verergeren door ze op mijn kamer te zetten.
En lys, ik ben vaak 's nachts wakker. Dus zou er weinig last van hebben.
en ja een boa is groter. Geloof rond de 2.5 m. En dan heb je nog de tijger python en net pythons. Die worden nog een stukkie groter. En er zijn mensen die levend voeren.
melody7
Geplaatst: 04-02-15 20:20
Ja ik ook, maar dat is toch anders wakker liggen vind ik.. Je rust niet bepaald uit zegmaar.
Ohh dan weet ik ook niet zeker welke we op school hebben, kan me eigenlijk niet voorstellen dat die 2,5m is.. Maar schatten is niet mijn sterkste punt