Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus tam werd ie niet. Omkopen met lekkere dingen werkte zelfs niet.
(kun je niet tegen verschonen haha). Ze zit gezellig naast de bank. Ik heb zoiets van zolang zij het probeert, probeer ik het ook. Krop zit nu wel mooi vol, ik voel de zaden zitten dus dwangvoeren werkt nu wel (krop leegt ook keurig). Ik geef nu wel extra water direct in de keel met een spuitje, ik twijfel eraan of ze genoeg drinkt en kan er ook gelijk vitaminen aan toevoegen. Angela schreef:Na een tijdje "kiploos" te zijn geweest hebben we alles toch weer op orde gemaakt, en wonen er nu weer twee krielkipjes bij ons. Eentje is er vrij mak, de andere niet zo. We willen er eigenlijk nog graag 2 bij, ruimte genoeg en wel zo gezellig.
Wat is een goede manier om aan echt hele makke kippen te komen? Ze zijn er namelijk ook voor mijn dochtertje (6 jaar), en dan is het wel zo leuk als ze in de buurt durven te komen, en als er een keer eentje zou ontsnappen is het wel handig als ze weer op te pakken zijn.
) Lekker vindt ze het niet, maar slikt de bolletjes gelukkig door dus hoef geen vloeibare dwangvoeding te maken 

Angela schreef:Wyandotte zijn geloof ik gemakkelijk tam te maken? Nog andere suggesties?
Onze barnevelders waren destijds ook redelijk tam, maar zoek nu een kleinere maat kip.