Wat een kanjers San!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banjer schreef:Mogen konij en die? Ideaal! Wij hebben 3 struiken in de tuin, en mn vriend snoeit ze elk jaar tot stompjes
Wat een kanjers San!
laughterline schreef:Hey iedereen, mag ik eventjes onder m’n meeleessteen vandaan komen en wat vragen? Vanmorgen merkte ik op dat wombat een beetje gek deed. Zat in een hoekje toen ik eten gaf, probeerde te poepen maar lukte niet. Toen pakte ik hem op en was z’n kontje een beetje vies van zachte poep. Dat had ik schoongemaakt en m weer teruggezet. Later had ie nog steeds niet gegeten dus in overleg met dierenarts medicatie voor z’n darmen gegeven en dwangvoeding. Vanavond zelfde verhaal.
Nou vond ik ook dit gekke kale plekje met een soort scheurtje erin met harde korst. Kan dit myiasis zijn?
[ [url=m/Jz9eWb.png]Afbeelding[/url] ]
Afgesproken met de dierenarts dat als ie morgenvroeg niet beter is ik morgen met m langs kom. Maar als dit misschien myiasis kan zijn moet ik sowieso even langs denk ikhet wordt hier nu zomer en hebben een paar warme dagen achter de rug.
Gigixponys schreef:laughterline schreef:Hey iedereen, mag ik eventjes onder m’n meeleessteen vandaan komen en wat vragen? Vanmorgen merkte ik op dat wombat een beetje gek deed. Zat in een hoekje toen ik eten gaf, probeerde te poepen maar lukte niet. Toen pakte ik hem op en was z’n kontje een beetje vies van zachte poep. Dat had ik schoongemaakt en m weer teruggezet. Later had ie nog steeds niet gegeten dus in overleg met dierenarts medicatie voor z’n darmen gegeven en dwangvoeding. Vanavond zelfde verhaal.
Nou vond ik ook dit gekke kale plekje met een soort scheurtje erin met harde korst. Kan dit myiasis zijn?
[ [url=m/Jz9eWb.png]Afbeelding[/url] ]
Afgesproken met de dierenarts dat als ie morgenvroeg niet beter is ik morgen met m langs kom. Maar als dit misschien myiasis kan zijn moet ik sowieso even langs denk ikhet wordt hier nu zomer en hebben een paar warme dagen achter de rug.
Lijken mij gewoon zijn klieren met wat hard geworden inhoud daarin. Zoals in dit topic: https://www.bunnybunch.nl/forums/topic/ ... at-is-dit/
Hopelijk is hij rap beter!
laughterline schreef:Zal zo nog eens kijken waar T precies zit inderdaad, maar als dat verstopt zit, wat kan je er dan aan doen? Duimen dat ie zo gewoon wilt eten![]()
Dankje banjerhier heb ik ze dr 1 keertje in zien liggen, maar het is veel te klein voor ze. Die van mij is Volgensmij 30x30cm maar konijnen zijn veeel langer als ze gestrekt liggen haha
Is er hier iemand die ervaring heeft met myiasis? Zou dit een beginstadium kunnen zijn ?