JesdaJinn schreef:mirriejj schreef:Kruisbanden gecheckt?
Niks over gehoord. Is dat te zien op de foto?
Op foto's was niks bijzonders te zien.
Nee niet specifiek. Een orthopeed kan het wel goed voelen. Ik herken het loopje wel daarin.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Interessant verhaal, wel heel sneu voor de hond maar ze is bij super baasjes terecht gekomen zo te lezen! Ben benieuwd hoe het zal verlopen, duim op veel goeds
JesdaJinn schreef:Weet niet of jullie het nog willen weten maar mijn vrienden zijn gister bij Marianne geweest.
De hond zat werkelijk overal vast. Ook denkt Marianne dat er inwendig van alles mis is. Hoe en wat precies weet ik niet maar ze gaan maandag naar Utrecht en hopen dat die wat kan
Kuggur schreef:JesdaJinn schreef:Weet niet of jullie het nog willen weten maar mijn vrienden zijn gister bij Marianne geweest.
De hond zat werkelijk overal vast. Ook denkt Marianne dat er inwendig van alles mis is. Hoe en wat precies weet ik niet maar ze gaan maandag naar Utrecht en hopen dat die wat kan
Een chiropractor die voelt "dat er van binnen van alles mis is"( heeft ze dat zelf zó vaag verwoord?).
Daar zou ik me niet al te ongerust over maken, eerst nmaar eens afwachten wat échte dierenartsen met serieuze diagnostische middelen er van zeggen.
Beterschap met je hond.