Dankjulliewel. We hebbem bisolvon gehaald voor Jinn en heeft nu 4x dat gehad en heb t idee dat t al werk. Hij hoest/roggeld niet echt meer. Zo net even naar t bos geweest en dat vonden ze leuk.
allemaal afgelaste trainingen hier is het morgen ook weer afgelast, zou de 4e les zijn, en alleen de 1e is doorgegaan.
Jakary
Geplaatst: 15-02-14 09:25
Machie schreef:
welkom jakary, een zusje van 1 van mijn honden woont in belgie
Wat een leuke honden heb jij! Geweldig, die puli!! Dat zusje, je bedoelt toevallig niet Cifra?
Jakary
Geplaatst: 15-02-14 09:31
Bedankt iedereen
Hier 1 verharende hond, Sky, maar dat is omdat ze net loops geweest is. Het haar komt er echt met hopen van af.
Kan me voorstellen dat een wondje op die plaats pijnlijk is, hopelijk geneest het snel. Blijft ze er goed van af?
Hier ook geen training, woensdag was het al afgelast en de training van vandaag ook. Wat zou het toch super zijn om in de winter ergens binnen te kunnen trainen! Ik heb met Sky al een hele tijd niet meer naar de les kunnen gaan met haar loopsheid. Hopelijk is er woensdag minder wind, want er zijn toch nog wat dingetjes die verbeterd moeten worden voor het nieuwe seizoen.
*is benieuwd naar die grootste dierenwinkel ter wereld*
Bella verhard nauwelijks en Aedan begint rustig aan zn volwassen vacht wat te groeien, maar dat kan wel 2 jaar duren lol. dus ben er nog eventjes vanaf.
Morgen samen met vriendin een clicker workshop, we slaan reguliere training met Aedan dan even over maar als het weer meezit neem ik Bella eventjes mee. Het is droog, het waait alleen nogal.
Machie
Geplaatst: 15-02-14 13:47
Jakary schreef:
Machie schreef:
welkom jakary, een zusje van 1 van mijn honden woont in belgie
Wat een leuke honden heb jij! Geweldig, die puli!! Dat zusje, je bedoelt toevallig niet Cifra?
Jaaa zeker wel! Cifra is een volle zus van mij Csiva hoe ken jij haar!
Jakary
Geplaatst: 15-02-14 13:59
Is van de ouders van een hele goeie kameraad/clubgenoot/trainingsmaatje van mij, hij traint haar
Machie
Geplaatst: 15-02-14 14:01
Jakary schreef:
Is van de ouders van een hele goeie kameraad/clubgenoot/trainingsmaatje van mij, hij traint haar
Ronny Wat leuk zeg! Hoe klein is de wereld dan!!
Jakary
Geplaatst: 15-02-14 14:02
Yep, Ronny Wat een toeval!!
Machie
Geplaatst: 15-02-14 14:04
Jakary schreef:
Yep, Ronny Wat een toeval!!
Ja heel grappig Maak maar eens wat foto's van Cifra als het eens kan, doet Ronny veeeel te weinig
Jessica_1998
Geplaatst: 15-02-14 14:13
leuk machie en jakary
hier bleek een tijdje geleden dat de hond van een vriendin van mij het zusje is van onze oudste hond :") ik zat al steeds te kijken wat lijken ze veel op elkaar haha
ik heb echt een dilemma: Er zit hier vlakbij een club waar ze veel meer organiseren dan de club waar ik nu zit. zij hebben binnen en een betonnen pleintje, dus trainingen gaan eigenlijk altijd door. alleen het nadeel is dat het ongeveer 4 dubbel zo duur is dan waar ik nu train. en dat ik voordat ik behendigheid kan trainen of iets anders ik vanaf het begin moet beginnen. alleen ik train nu op gras, vandaag zou de 4e les van de eg zijn, maar hebben pas 1 les gedaan vanwege de conditie van het veld.
ze hebben daar ook training balans, wat mij echt leuk lijkt en goed voor kenny zn zelfvertrouwen. en als behendigheid het niet helemaal is hebben ze ook nog jacht, speuren, doggy dance
alleen het geld is het probleem.. bij mijn club nu kost training 37 euro(13 lessen)komen nog 5 euro reiskosten ongeveer per keer bij. en die club hier in de buurt vraagt 175 euro voor de basiscursus van 20 lessen, maar dan heb ik geen reiskosten, de rest van die cursussen zijn 100 voor 8 lessen ongeveer.