Ik heb het zo voor de pups, je kan het natuurlijk wat kleiner maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Slaapt ze alleen in de bench Biggirl? Of word de bench ook voor andere dingen gebruikt?
biggirl schreef:dan zou ik de bench beter trainen. Als ze een snack krijgt->in de bench, voer-> in de bench. En dan structureel volhouden de bench zo leuk te maken. Voor het slapen ook even iets lekkers geven in de bench. Van kauwen worden de meeste ook moe. Dus dat kan ook helpen.kiwiwitje schreef:Slaapt ze alleen in de bench Biggirl? Of word de bench ook voor andere dingen gebruikt?
Bench wordt alleen gebruikt om te slapen. Overdag staat deze open en gaat ze regelmatig even er in liggen om met haar speeltjes of botjes te spelen.
Snachts liggen in haar bench haar eigen speeltje knuffel uit het nest en een kruik met mijn geur er aan. en ze krijgt altijd iets lekkers om op de kauwen voor in de nacht.
Karmachansy: idd dit is ook zo mijn idee om zo iets te maken in een stukje van de woonkamer waar geen meubels staan die ze kapot kan maken. Vandaag langs aantal winkels geweest om puppyhekjes te vinden maar nergens zo iets kunnen vinden. Morgen maar eens kijken waar we zo iets kunnen bestellen.
Suze_ claustrofobie zaten wij ook al aan te denken maar idd geen idee of dieren dat kunnen mee maken. We proberen alles er aan te doen om voor de pup zo’n fijn plekjes mogelijk te maken. We hebben veel ervaring met pups en honden maar dit hebben wij zelf nog nooit mee gemaakt zo extreem.
[ [url=m/rABlF2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Simoonzel schreef:Hebben jullie dit trouwens gezien?
https://www.nu.nl/265335/video/dierenbe ... redirect=1
Echt zo sneu.
xDenies schreef:Ik hoor zoveel spookverhalen omtrent laten helpen. Maar bij beide teefjes niets geen problemen gehad
Zoe_97 schreef:Ik heb Daeva laten steriliseren omdat haar afstamming onbekend is en ik geen pups uit haar wilde (al is ze wel aangekeurd door sint-Hubertus en heeft die haar een stamboom afgegeven). Gedragspatroon geen problemen, maar hoeveel ze altijd een smalle spriet was die je niet vet kreeg, wordt ze nu echt dik van lucht. Dot terwijl ze echt wel meer dan gemiddeld beweging heeft.
Kenai en Aelynn blijven gewoon nog intact. Beide zijn bedoeld voor de fok. Ik wil Kenai maar beperkt inzetten, dus misschien als ik vind dat er genoeg nageslacht van hem rondloopt, dat voor mijn gemak thuis de ballen er nog af zouden gaan.
Trouwens een leuke sidenote. Eind dit jaar zal Kenai zijn eerste nestje in België hopelijk geboren worden.(iets eerder gaat hij normaal ook een teef in Engeland dekken maar die timing is van de brexit afhankelijk).
xDenies schreef:Zoe_97 schreef:Hier gaat teef in de bench en reu ook. Om de beurt los. Als Kenai heftig gaat reageren overweeg ik teef oven neer te zetten
Helaas is Bo in een bench geen succes en dat wil ik hem dan ook niet aandoen. Dus vandaar teef in andere ruimte met bench.