Neonlight schreef:Vraagje, drinken jullie honden met die vorst ook zo weinig? Kiko drinkt dus erg weinig, hapt nog wel wat in de sneeuw maar er komt echt te weinig vocht naar binnen, want de urine wordt weer troebel. Zou een beetje (geiten)melk helpen als ik die nog extra geef? Voer maken we al nat met water. Ik zat me te bedenken dat ik nog een flesje geitenmelk heb staan, van toen ze nog een stuk kleiner was.
De onze drinkt gewoon genoeg. Ik zou geen melk gaan geven, kunnen ze maag- en darmklachten van krijgen. Eventueel wat vlees afkoken en het kookwater (afgekoeld) geven? Rijstwater was hier ook een grote favoriet en ging vlotjes binnen.
Hier ook even voorstellen
. Wij hebben sinds eind september een mechelaarpup thuis. Onze eerste hond, maar ik ben wel opgegroeid tussen de honden (en met een vader die al 20 jaar lesgeeft op een hondenschool). Zowel vader als moeder draaien mee in de top van België in gehoorzaamheid, en naar "willen werken" lijkt onze pup mooi hetzelfde pad te volgen. Ondertussen is ie 6 maanden, nét de puppyklas uit, en beginnen de 'echte' trainingen eindelijk. Hij is wel nog supersnel afgeleid door geuren, maar verder is ie voorbeeldig (als er maar eten gegeven wordt
)