Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarloesRixt schreef:Ik kom me hier melden
Vroeger meerdere konijnen gehad en het begon weer te kriebelen. Vandaag naar het asiel en twee lieve vriendjes uitgezocht. Het asiel staat in een hele rustige omgeving, hierdoor hebben we besloten om ze 2 januari op te gaan halen zodat ze een ontspannen oud en nieuw hebben.
Het gaat om deze twee. Het asiel gaat ze koppelen, mocht er iets mis gaan hebben we nog een tweede optie.
[ [url=m/FU7C7H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5lR5Mx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bjorn lijkt groot op de foto maar is echt een kleintje, beide zijn vreselijk lief en kwamen meteen op ons af.
Het hok is besteld, ze kunnen overdag ook los in de compleet afgesloten kattenren met aansluitende schuur van in totaal 16m2 wanneer de katten binnen zijn.
Dit is het hok dat we hebben besteld:
[ Afbeelding ]
Nu begint het lange wachten......
Voerbakjes, voer, drinkflessen, knaagsteen en hooiruif en hooibal zijn al gehaald. Ze zullen onbeperkt hooi gaan krijgen en natuurlijk een lekkere dikke stro laag.
Speeltjes ga ik nog even uitzoeken, ik wil geen kans op splinters en geen gekke kleurstoffen op speeltjes. Iemand nog leuke, voor konijnen écht geschikte speeltjes?
Eoweyn_x schreef:Dat is wel slecht, vanuit een opvang..je had dus eigenlijk twee voedsters gewild? Of?