Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique_G schreef:Heb zo’n hekel aan mensen die katten gewoon buiten latendie beesten volgen instincten, die eigenaren moeten een klets om de oren krijgen.
Gelukkig ging alles goed en liep het met een sisser af voor je kipjes!
Cayenne schreef:Dat is een beetje lastig want de buren hebben er allemaal klimop en andere klimplanten overheen groeien aan de achterkant waardoor de katten er heel makkelijk overheen klimmen, maar we gaan het wel proberen
Ik heb verder niets tegen katten hoor! Mijn ouders hebben ook katten, maar die blijven in eigen tuin.
Ze moeten alleen mijn vogels met rust laten.
Sanet schreef:Ahja! Slim.
Ik vind die witte vogeltjes met grijs echt de mooisten. Zijn er naast wit en geel nog andere basis kleuren? Een Mango-kleurtje ofzo?
Cayenne schreef:Ze zijn niet uit hetzelfde nest, wel uit dezelfde oudersSommige kwekers laten een koppel 2 nestjes per seizoen krijgen.
Maar ik snap wat je bedoeld! Ik heb wel bijvoorbeeld 2 broers in de voliere zitten en ook een zoon en dochter, maar dan is het idd goed uitkijken dat ze elkaar niet kiezen.
Gelukkig komt dat vaak wel goed. Alle vrijgezellen mogen na het kweekseizoen samen in de kraamvoliere zelf hun partners uitzoeken. Meestal kan ik wel goed inschatten en aan zien komen wie voor wie kiest, en als dat om familie gaat, dan gaat 1 van de twee tijdelijk in de andere voliere tot de ander een andere partner heeft gekozen.
Maar dat is tot nu toe nog niet nodig geweest.