Woody is nu 10 weekjes!
Iemand tip voor mij, ik word hier lichtelijk geïrriteerd van namelijk.
Woody plast na een correctie iedere keer binnen, behoorlijk vervelend.. Negeren doe ik al maar toch blijft hij het doet.
Voorbeeld ik ben net 10min met hem wezen wandelen 3x geplast en gepoept dus voldoende gedaan lijkt me... Vervolgens komen we thuis, Remon is hem aan het aaien en hij hapt naar zijn gezicht.. Waarop een NEE volgt en Remon geen aandacht meer geeft.. Vervolgens loopt hij 2 meter bij ons vandaan en gaat daar zitten plassen.
Waar mogelijk negeren we hem, als het wel echt direct opgeruimd moet worden ( bijv in de mat) dan zetten we hem buiten om het te kunnen opruimen zonder een gevecht om het papier

Hij is +/- 1 uur uit de bench geweest na zijn slaapje, en verder wat gespeeld, gewandeld dus overprikkeling lijkt het ook niet.
Naar mijn idee is het geen angst op de correctie, want dan zou hij direct laten lopen en niet eerst weglopen. Maar frustrerend is het wel.
voerkwestie:
Verder is het vele poepen en plassen na overgang van voer een heel stuk minder, hij poept nu nog +/- 3 a 4x per dag, en plassen doet ie wel meer natuurlijk.
@Joy, oh dat vind ik altijd zo sneu als ze zo snel terug gaan, dan kan je er niet goed over nagedacht hebben lijkt me

@KimD Heerlijk dat uitzicht

@xdeena_ Nog nooit van het ras gehoord maar wat een dropjes

@Limoen, wat ontzettend leuk dat dat zo goed samen gaat met de bakfiets.. Lijkt me heerlijk om met de hond te fietsen, hier nog maar even paar maandjes wachten om dat te doen haha..

Ik heb ook zitten denken om een jasje te halen voor Woody, merk dat als het nu flink regent en wat waait, dat hij staat te bibberen dus zal het toch een stukje kou zijn, maarja het is nog een baby natuurlijk.