Puppy erbij 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 00:04

Sorry dames hier veel meelees modus vriend en ik aardig ziek maar langzaam aan beter.

Hier is de club voor 10 lessen voor 30 euro. Behendigheid 10 lessen voor 50 euro. Is dan wel een stichting met trainers die als vrijwilliger daar werken ^^ en het is op een groot open gebied in een bos dus zal wel lagere kosten hebben.
Voor ons een leuke prijs, helemaal met mijzelf in de ww momenteel.

Kiwi je pups zijn zo ontzettend schattig <3

Qua titering nog niet bekend en ga er zeker naar vragen bij onze dieren arts :) zo leer ik ook weer wat bij.

Kabayo

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 08:25

Hier 60 euro voor (als t goed is) 10 puppy cursus lessen

Ze krijgen al wat meer vorm kiwi :P

Dit word nog wat :+Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 09:39

Denies joepie! Ik duim voor je!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 09:40

Spannendddd!

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 10:58

Liesje wat een leuk stel zeg!

Karma ze zijn echt prachtig! Hou je lux niet zelf?

Kiwiwitje ze groeien goed!

Xdenies super spannend wordt even duimen draaien!

Nynkster wat een super mooie foto! En een mooi model natuurlijk!

Twilight hoop dat je opgeknapt ben nu!

Kim weer een ervaring rijker voor skye! Moet ik ook keer doen met Mila die zal straks wel af en toe naar de kapper moeten.

Hoop dat ik niemand overgeslagen heb beetje moeite met bijlezen momenteel. Veel zorgen omtrent paardjes.

Puppy cursus geef ik zelf dus daar hoef ik me niet voor in te schrijven g&g ook niet, ik wil met de tijd wel weer aansluiten bij de flyball team en behendigheid alleen nog niet zeker of ik dat bij mijn oude club doe of een nieuwe ga zoeken. Er zijn er meerdere waarvan 1 €55 per cursus vroeg maar dan €300 lidmaatschap per jaar vroeg en de ander werkt met de Martin gaus methodes en dat ga ik ZEKER niet doen ... dus even rond kijken het aanleren zelf kan ik wel alleen heb geen toestellen en wil graag weer in team verband trainen.
Kwa karakter is ze heel rustig dus wil ik ook kijken of ze als therapie hond geschikt zou kunnen zijn om ziekenhuizen en bejaarde huizen te bezoeken. Heb dat ooit met mijn kees gedaan en vond het dankbaar werk. Maar eerst even genieten van het pup zijn en spelen.

Inmiddels een hele bubs aan spullen voor dr puppy pakketten, verschillende tuigen, riemen en halsbanden kilo’s snoep enz nu nog puppy ...

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 11:06

haha flinke puppyinkopen gedaan dus! :D

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 11:28

Ik train nog steeds niet door hoge prijzen die ik er best voor over zou hebben als ik het over had. Inmiddels al flink omhoog gekrabbeld maar wil meer reserve voor ik geld uit ga geven aan trainingen puur voor plezier.

Overigens in groepsverband trainen kan mijn herder niet en vind ik vreselijk. Goede vriendin en ik hebben samen 4 honden om mee te trainen. Zou dus graag een uur trainen met enkel ons 2 en onze eigen honden. Misschien wel komende winter ofzo en misschien wel nooit.

Zou ook best willen speuren maar 45 euro voor half uur is heel normaal maar vind ik zwaar overdreven.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 11:55

Candalise haha heerlijk aan het puppy shoppen geweest
Denies jeej wat spannend ook ik ben aan het duimen
Kabayo haha lekker al aan het ontdekken !

Wij betalen 100 euro voor 13 weken puppy cursus

Hier helaas nog steeds ontzetten slechte nachten blijft met gemak de halve nacht blaffen en piepen. Inmiddels kan ik er redelijk door heen slapen. Maar hopelijk trekt dit snel bij ze is nu een weekje bij ons en is momenteel heerlijk aan het spelen met de teckel.

Heb haar net voor het eerst op spelendewijs geborsteld en ze vondt het heerlijk zagen haar echt genieten !

Afbeelding

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 12:46

Nee lux ga ik niet houden, heel selfish maar als er nog een pup komt heeft ze blauwe ogen :)) vanmorgen liepen alle pups door de woonkamer omdat ze het hekje opkregen karma in paniek ze steeds terugzetten maar ze rende net zo hard weer weg :')

Edit: puppy shoppen is leuk natuurlijk, prijzen voor cursus zijn echt veel goedkoper in NL :')

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 17:48

Wat een verschillen in prijs qua cursussen zeg. Hoe zit het nou met de Martin Gaus methode? De naam valt vaak in zowel positieve als negatieve zin. Was dit nou vroeger erg veel straffen en vervelende "hulp"middelen en tegenwoordig gefocust op positive reinforcement? Want ik kan me voorstellen dat de naam afwisselende reacties krijgt ook afhankelijk van in welk tijdperk je het hebt meegemaakt dan.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 18:05

Simoonzel schreef:
Wat een verschillen in prijs qua cursussen zeg. Hoe zit het nou met de Martin Gaus methode? De naam valt vaak in zowel positieve als negatieve zin. Was dit nou vroeger erg veel straffen en vervelende "hulp"middelen en tegenwoordig gefocust op positive reinforcement? Want ik kan me voorstellen dat de naam afwisselende reacties krijgt ook afhankelijk van in welk tijdperk je het hebt meegemaakt dan.

Ja kort gezegd klopt dat :)

Kijk die snoetjes <3 <3 <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 18:34

Ik ben zelf recentelijk nog bij een (recent) MG opgeleide nieuwe hondenschool geweest en ik was niet blij. Zo ga ik niet met m'n honden om :7 . Ik ben er dus ook niet zo'n fan van, de filmpjes online lijken dan wel weer prima.

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 18:34

Awwhh wat zijn ze superleuk :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 18:39

ZoZenn schreef:
Ik ben zelf recentelijk nog bij een (recent) MG opgeleide nieuwe hondenschool geweest en ik was niet blij. Zo ga ik niet met m'n honden om :7 . Ik ben er dus ook niet zo'n fan van, de filmpjes online lijken dan wel weer prima.

nieuwsgierigggg!

xxwienekexx schreef:
Awwhh wat zijn ze superleuk :D

Maar wat een klus om ze op de foto te krijgen zeg!

Galaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 18:42

Ah Kiwi! Die blesjes! Om te smelten!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 18:43

Ze worden steeds knapper! <3 maarja, ik hoor dat te vinden :P

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 18:47

Ja dat zal best.. kleine beweeglijke diertjes :j *D

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 18:54

ZoZenn schreef:

Zal het dan verschillen per school? Was dat die negatieve ervaring van een poosje terug?
Wel lekker onhandig dat er een methode is met één naam die dus veel verschillende insteken kent, weet je nooit waar je aan toe bent. :')

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 18:55

Mijn hondenschool valt volgens mij ook onder de Martin Gaus hondenschool, de trainers hebben er in elk geval hun opleidingen gevolgd. Maar ik merk er niks van. Juist het tegenovergestelde. Maar ga me niet uitwijden over de manier van doen :=

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 18:56

xxwienekexx schreef:
Ja dat zal best.. kleine beweeglijke diertjes :j *D

Niet normaal hoor. Eerst was de warmte lamp er dicht bij de oplossing. Maar dat is ook al over :')

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:04

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:49

Biggirl ligt je pup snachts alleen? Is het geen idee pup gewoon lekker bij je op de kamer te nemen? Het klinkt alsof pup het echt heel naar vindt om zo lang alleen te zijn. Is vertrouwen geven dat je er bent voor haar/hem en alles oke is niet fijner voor jullie band dan ze het zo zelf te laten uitzoeken snachts?

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 20:17

Kiwiwitje zou niet best zijn als je die niet leuk vind hihi

Ik heb zelf ook opleiding gevolgd bij MG alle instructeurs opleidingen vielen hier vroeger onder maar ik heb werkelijk nooit zoveel onzin uit iemand zn mond horen komen als van hem... hij stond altijd hoog bij maar vanaf dat moment zeker niet meer. Hij is vooral iemand die met alle winden mee waait ...
Ik ga zeker niet zeggen dat ik alles goed doe hoor want ook ik maak fouten en ik leer dagelijks bij maar ik heb in de jaren overal wel wat leerstof mee genomen en daar zelf een lesmethode van ontwikkeld en niet elke methode werkt bij ieder hond hetzelfde en daar is hij vooral van zijn way of the highway en werkt het niet ligt het vooral niet aan hem maar is de hond niet geschikt.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 21:03

suze_ schreef:
Biggirl ligt je pup snachts alleen? Is het geen idee pup gewoon lekker bij je op de kamer te nemen? Het klinkt alsof pup het echt heel naar vindt om zo lang alleen te zijn. Is vertrouwen geven dat je er bent voor haar/hem en alles oke is niet fijner voor jullie band dan ze het zo zelf te laten uitzoeken snachts?

Ik heb de eerste 4 nachten met haar ondergeslapen en dan is het t precies het zelfde verhaal helaas en maakt het totaal geen verschil uit als ik naast haar ligt of boven ligt. Anders lag ik natuurlijk nog met haar onder nu. Het probleem is namelijk de bench zelf ze vindt t niet leuk om vast te zitten want dat is ze niet gewent. Waar ze vandaan komt leefde ze op een grote veranda waar ze dag en nacht vrij konden los lopen. Ze is namelijk wel stil als los mag snachts.(1 x uit hogen vermoeidheid snachts nadat we buiten een plasje gedaan hebben haar los gelaten en ik op de bank verder slapen. Was er niks aan de hand en is ze stil. Alleen wilt mijn moeder toch graag bench aan leren ivm zindelijkheid zoDra dat helemaal goed gaat mag ze gewoon los door de huiskamer.Op mijn kamer is helaas nu geen optie ivm verbouwing boven verdieping.al had ik dat graag gewild.

Zijn nu aan het kijken voor een hoekje in de huiskamer om af te zetten met een hekje zodat daar de bench kan staan maar dan open zodat ze toch een klein stukjes bewegins vrijheid heeft.

Hebben jullie misschien nog andere tips of ideeen hoe we het kunnen aanpakken ?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 21:07

Slaapt ze alleen in de bench Biggirl? Of word de bench ook voor andere dingen gebruikt?