Ik wilde eigenlijk heel graag een Keeshond of Teckel, maar toen kwam ik m'n mormel tegen
 Nu is haar beste vriendin een Samoyed dus kom ik toch nog regelmatig in contact met een keeshond haha
 Nu is haar beste vriendin een Samoyed dus kom ik toch nog regelmatig in contact met een keeshond haha 
Zijn vanochtend weer heerlijk wezen wandelen, echt genieten die 2 samen! Gisteravond cursus gehad, was een beetje herhaling en Mulan is heel slim dus die had alles snel door. Ben op een gegeven moment steeds maar even wat eerder gestopt met de oefening want mevrouw stond alleen maar kaas en worst te ontvangen omdat als ze door heeft wat ze moet doen, dat ook gewoon perfect blijft doen xD

Soju ziet er altijd fantastisch uit na onze playdates

En weer naar huis

Geplaatst: 09-06-20 09:48
               Geplaatst: 09-06-20 09:48				          
  )
 ) 

Ook als ik op de dijk langs het eindpunt loop. Zodra ze de tram hoort gaat ze er blaffend achteraan, maar ze doet het alleen bij het eindpunt, verder negeert ze de tram. Hieronder een actiefoto (van 2 jaar geleden) op de renbaan.
  Ook als ik op de dijk langs het eindpunt loop. Zodra ze de tram hoort gaat ze er blaffend achteraan, maar ze doet het alleen bij het eindpunt, verder negeert ze de tram. Hieronder een actiefoto (van 2 jaar geleden) op de renbaan.