Mioux schreef:witte stip? is dat geen peper stip ?
Het begon als witte plukjes, peperstip zit ook bij het naamloze medicijn in, en ze Is al erg opgeknapt binnen over dagen dus ik denk dat ze binnen paar dagen weer oke Is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alpha89 schreef:Het is de Eheim Aquapro 60 x 35 x 40
En we hebben allemaal maar hele kleine visjes dus er is ruimte genoeg. Zeker omdat de bijlzalmen (5 stuks, ze zijn ong 3cm nu) alleen maar stil aan de oppervlakte hangen,
nate schreef:Hai,
Ik kom even weer inbreken![]()
Iemand een idee wat dit kan zijn.
Dit is het enige blad waar het op zit.
Kan op Google niks vinden.
[ [url=m/uTBSZA.jpg]Afbeelding[/url] ]
ellepel schreef:Alpha89 schreef:Het is de Eheim Aquapro 60 x 35 x 40
En we hebben allemaal maar hele kleine visjes dus er is ruimte genoeg. Zeker omdat de bijlzalmen (5 stuks, ze zijn ong 3cm nu) alleen maar stil aan de oppervlakte hangen,
Heb je wel drijfplantjes voor ze?
Mijn vriend heeft ze ook, en heeft drijfplantjes,vinden ze heerlijk om tussen te kruipen.
Ik ken ze helemaal niet als stilhangend boven in het water,bij hem zijn ze alfijd behoorlijk actief![]()
beetje stroming vinden ze ook fijn en gaan ze tegen in zwemmen..
Plus dat ze eigenlijk niet geschikt zijn om met drukke vissen te houden, worden ze juist wat nerveus van
Kelly_ann schreef:Is je bak kapot gegaan? Klinkt als een ramp.... Moet ik niet hebben met mijn houten vloer![]()
Pff ik begin jullie te snappen... Een aquarium is niet simpel. Mijn waarden zijn netjes, Ph wat hoog.
Maar mijn mos wordt bruin, mijn plantjes ook en ik heb ineens alg.
Met de planten ben ik niet blij, het is erg lelijk om te zien. En de alg... Ook niet mooi, maar wel het enige groen dat groeit...
Ik ga zaterdag een andere bodem erin doen. Zwarte Ph verlagen korrel. Water weer 1/3 verversen (doe ik nu wekelijks).
Maar wat moet ik met mijn mos en plantjes? Is het vanwege de alg al handig om wat garnaaltjes los te laten?
Kelly_ann schreef:Ik lees het net, ik ga mijn lamp (led) maar eens wat langer uitlaten. Nu staat hij op timer van 9.00 tot 23.00.
Ik neig ernaar om ook mijn mos en plantjes weg te mikken. Maar dat is misschien wat te rigoureus?