Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:Nee die van mij bedelen ook, gaan tegen de kooi aangedrukt zitten. Ik vond het schattig toen ik ze net had, 'leuk, ze kunnen een trucje'! Nu voel ik me schuldig als ik ze niks geef terwijl ze bedelen
Jorinda schreef:Die van mij bedelen ookEn ze zijn ook héél erg goed in staren.... Vooral als ik ze aandacht heb gegeven, of als ze net vanuit mijn vest weer terug de kooi in zijn en ik zit wat anders te doen. En vooral Lily is er héél goed in
En het verstoppen en terug komen voor wat nieuws zijn ze ook ontzettend goed in
Is het geen optie om Pikachu als tweede een blaadje sla te geven? Dan geef je eerst Jenny in het nest en daarna Pikachu. Die van mij pakken ook regelmatig wat van elkaar af (Sarah meestal van Lily maar ook weleens andersom), maar dan pakt degene waar het van afgepakt is gewoon wat nieuws uit het bakje waar ze altijd hun snack in krijgen...
XEefjuhX schreef:sharon_quiz schreef:LauraMC wat schattig!
In het weekend krijgen onze ratjes wel eens een gekookt eitje. Het eerste wat ze doen is hun wangen volstoppen met eigeel om het vervolgens op een rustig plekje op te peuzelen.
@Banjer, gelukkig bedelen jouw ratten niet
hebben ratten wangzakken?
Gerbils niet
XEefjuhX schreef:Nee gerbils hebben écht geen wangzakken, wangzakken zijn van die dingen die een hamster heeft, maar ik wist niet dat ratten die hadden.
Maar gerbils? Nee
LauraMc schreef:XEefjuhX schreef:Nee gerbils hebben écht geen wangzakken, wangzakken zijn van die dingen die een hamster heeft, maar ik wist niet dat ratten die hadden.
Maar gerbils? Nee
Ik weet niet waar die van mij hun voedsel lieten dan haha. Ik weet wel dat hij een keer op mijn hand zijn hele bekkie leeghaalde haha. Overal voer!