Gisteren is het nieuwe seizoen weer begonnen en zit nu in een andere groep. We passen daar veel beter bij dan de vorige groep. Ging zo lekker gisteren! Helemaal blij
Leuk Karin!!! Dat geeft een boost denk ik! In mijn nieuwe groep zijn wij 1 van de slechtsten, hahaha, maar ieder krijgt aanwijzingen op zijn niveau en je kan ook weer veel leren van anderen!
KarinW86
Geplaatst: 15-09-23 20:58
Ja dat is zeker waar je leert zoveel van anderen ook..
Bij mij in de groep is de rest ook wel wat verder dan wij. Guusje kent de paaltjes en wip nog niet.
Laatst bijgewerkt door KarinW86 op 15-09-23 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Onze hs organiseert 1 oktober een open dag. Met kraampjes etc. Ook kan je je inschrijven voor een wedstrijd. Hoopers, gehoorzaamheid of behendigheid. Geen licentie nodig en gewoon voor de fun. Misschien leuk voor sommigen hier?
Zitten nu al op 60 inschrijvingen. Meeste mensen zijn met jonge hond om te proeven aan wedstrijden. Vind het zelf ook ideaal om te starten op deze manier
mavantos
Geplaatst: 16-09-23 14:26
KarinW86 schreef:
mavantos schreef:
Wat onwijs leuk zeg! Wij zijn begonnen bij KC Delft met de obedience. Ook de slechtste van de groep
Leuk op wat voor dag? Van wie krijg je les?
Op maandag van Mariska.
Leuk zeg die wedstrijd! Wij moeten nog even oefenen
Wij hadden vandaag workshop in de hal van Wendy Willemse.. 2x een uurtje
KarinW86
Geplaatst: 16-09-23 15:34
JesdaJinn schreef:
Zitten nu al op 60 inschrijvingen. Meeste mensen zijn met jonge hond om te proeven aan wedstrijden. Vind het zelf ook ideaal om te starten op deze manier
Oooh Agility lijkt me ook zo leuk !! Mijn hond denk ik wat minder Heel gaaf om te zien altijd!
fannetje
Geplaatst: 16-09-23 20:31
KarinW86 schreef:
Wij hadden vandaag workshop in de hal van Wendy Willemse.. 2x een uurtje
Leuk! Van wie? Niet van Wendy, want die stond te keuren op mijn wedstrijd in Waddinxveen Vandaag leuke parcoursen gelopen bij Wendy trouwens, een 3e ( 1 weigering, waardoor net buiten de tijd)een 4e ( foutloos, maar door 2 twijfel momentjes bij Roetsj net 0.18s buiten de tijd) en die laatste was een beetje jammer, Wendy had haar schoenen uitgedaan, daar moest Roetsj toch echt even bij gaan kijken, nadat ze ookal geschrokken was van de tijd ( piep) bij de start. Dus fiks overtijd, met 1 weigering). Maar super tevreden hoor!
Volgende week heb ik weer een workshop maar dan in Amsterdam van Bianca Sanstra
JesdaJinn
Geplaatst: 17-09-23 19:58
Vandaag weer wedstrijd gehad na een zomerstop van 2 maand ongeveer. Jaxx heeft niet zo heel veel getraind maar ook niet stil gelegen. Jaxx deed het zo goed. We waren 3x 1e
KarinW86
Geplaatst: 17-09-23 20:34
JesdaJinn schreef:
Vandaag weer wedstrijd gehad na een zomerstop van 2 maand ongeveer. Jaxx heeft niet zo heel veel getraind maar ook niet stil gelegen. Jaxx deed het zo goed. We waren 3x 1e
De enige wedstrijd die ik nu nog op de lijst heb staan is Brabants bont. Als we erbij zitten. Volgend jaar eens kijken hoever we zijn of we al een startlicentie kunnen aanvragen
Na al een tijdje meelezen wil ik me toch ook graag hier melden.
Ik heb een stelletje aussies waarvan ik met een al tijdje behendigheid loop (bijna de punten voor de derde graad) en met haar dochter weer opnieuw begin (14mnd). Dan merk ik toch dat er in de 4,5 jaar die daar tussen zit weer veel dingen veranderd zijn. Dat kost bij wat aanpassingsvermogen maar moet zeggen dat ik het ook wel weer super leuk vind om een jonge hond op te lijden.
Ja altijd weer wennen hè met een nieuwe jonge hond
fannetje
Geplaatst: 18-09-23 20:04
Karin, als het goed is zijn wij er ook bij met BrabantsBont. En Nathalie vind ik ook zo leuk/fijn. Diandra, hier hetzelfde met Pixy. Niet alleen de hond, maar ook zelf weer de leerschool door JJ, waar had je wedstrijd?