Mkango schreef:Ze zijn zó intens cute.

Op basis waarvan denken jullie dat die ene baby nog een extra mutatie heeft?
Die lijkt een veel te lichte kop te hebben en te geel te zijn. De moeder heeft hetzelfde.. Die is eigenlijk ook te licht gekleurd voor de genetica die ze zou moeten hebben. Hier wil ik als ze verveld zijn nog een aantal andere kwekers hun mening over vragen.
IMAY1990 schreef:Was die die zelf aan zijn ei begonnen was ook de 1e uit het ei?
Nee, dat was niet de eerste uit het ei. Ze was als 3e eruit. Degene die zelf begon is de 2e zwart/gele
Speirs schreef:Hoe lang zijn ze nu ongeveer?
Ik durf het niet te zeggen eigenlijk. Heb wel een foto ter indicatie

Luxorvalkje schreef:Wat grappig.
Mijn student buurman had een muur vol terraria. Daarin zaten twee grote slangen (apart).
Eentje was lichtgeel met donker gele vlekken. De ander een beetje lila met gele vlekken.
Ik vond het heel bijzonder, maar als ik goed begrijp is dat dus helemaal niet zo.
Weer wat geleerd.
Ze leken qua verhouding 3n vorm van de kop wel op de slangen van TS, maar waren voor mijn gevoel een maatje groter. Maar ik vraag me af of dat voor de kleuren uit maakt.
Wie weet heb ik er in de toekomst ruimte voor. Ik blijf het gaaf vinden. En een voordeel, ik ben er niet allergisch voor.
Verschillende soorten hebben ook verschillende kleurmorphs
Banana zie je bijvoorbeeld alleen bij koningspythons op deze manier. Wel hebben bijna alle soorten wel een albino variant, een hypo variant, een anerythristic (geen rood) variant en een axanthic variant (geen geel).