Mocht iemand nog goede tips hebben voor vuurwerk vrij in de Ardennen, shoot! Ik ga nu alvast op zoek voor eind van het jaar, want deze ellende wil ik niet nogmaals meemaken.
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

CupCakes_ schreef:Jeetje wat pittig van Zhiva. Dat is niet een, twee, drie zo opgelost zegmaar..
Mocht iemand nog goede tips hebben voor vuurwerk vrij in de Ardennen, shoot! Ik ga nu alvast op zoek voor eind van het jaar, want deze ellende wil ik niet nogmaals meemaken.
                                                         _classic schreef:Knappe pups allemaal zeg!
En wat goed nieuws Korlieke, duimen dat de teef snel loops is!
Sterkte nogmaals met Zhiva Nayomie, hopelijk knapt ze wat op met een goed dieet. Maar dat moet vast goed komen met de hulp van Ekowolf![]()
Ik begin second thoughts te krijgen over welk geslacht ik eigenlijk wil haha.
Ik was altijd heilig overtuigd van een teef, maar ik ben bang dat een reu beter zal gaan passen met ons huidige duo teven
 Hoe ranzig Jarv zn mannendingen ook kunnen zijn, ik ben dol op reuen en neem het voor lief 

maar gevoelsmatig zou ik bij Arya ook eerder naar een reu kijken bij een toekomstige pup tenzij er met een teef echt meer klik zou zijn haha.
 komt goed  
                                                         nouky12 schreef:Briiet schreef:wat leuk, wat voor eentje?Wij gaan morgen avond bij een pup kijken

,
 . 
. Kapot was ik ervan. Maar goed, niet bij de pakken blijven zitten, en ze laten opereren en revalideren ...
 .
 .
 . Haar karakter is zó perfect, zó extreem lief en zachtaardig! Echt zó oneerlijk  
 .
 .

.
.                                                         cursebreaker schreef:Is ook net de ervaring die je hebt met de honden en wat je om je heen ziet en hoort. Hier geen incontinente teef so far en dat hoop ik even zo te houden haha. Ken ook vrijwel (of beter gezegd geen enkele) geen teef eigenaren waarbij de teef continent werd tot echt senior++ leeftijd waar een reu net zo goed incontinent kan worden. Dus incontinentie is door wat ik om me heen zie en hoor voor mij persoonlijk dus geen motief om niet voor teef te gaan bv. Onze vorige reu had juist problemen met ontstekingen en lekte Heel erg altijd dus alles zat altijd onder bij ons voor de castratie want was lastig schoon te houden voor hem en ons. Uiteindelijk dus ook vanwege medische redenen gecastreerd en toen was die issue gelukkig weg maar dat was bij hem dus wel een dingetje.
Kan me met twee pittige tantes wel voorstellen dat voorkeur naar reu uitgaat maar als er bij de pups een teef tussen zit die qua karakter zou passen zou dat ook goed moeten komen denk ikmaar gevoelsmatig zou ik bij Arya ook eerder naar een reu kijken bij een toekomstige pup tenzij er met een teef echt meer klik zou zijn haha.
cupcakes
Hopelijk vind je snel samen met Jip weer wat rustkomt goed
 Maar bij Mulan komt het 99% zeker van te vroeg castreren, ze is met 5 maanden naar Nederland gekomen en daarvóór in Bulgarije al gecastreerd. Ze heeft medicatie gekregen en ik zit nu in de periode van afwachten of ze nu zonder medicatie kan of dat ze voortaan altijd aan de medicatie moet. Tot nu toe gaat het goed 

_classic schreef:Knappe pups allemaal zeg!
En wat goed nieuws Korlieke, duimen dat de teef snel loops is!
Sterkte nogmaals met Zhiva Nayomie, hopelijk knapt ze wat op met een goed dieet. Maar dat moet vast goed komen met de hulp van Ekowolf![]()
Ik begin second thoughts te krijgen over welk geslacht ik eigenlijk wil haha.
Ik was altijd heilig overtuigd van een teef, maar ik ben bang dat een reu beter zal gaan passen met ons huidige duo teven
 Bij ons is het gelukkig heel simpel, hond voor mij? Is het een teef! Hond voor Kay? Is het een reu. 

kan lezen en schrijven met haar. Maar hou toch ook van mijn domme lompe reuen