Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silvia schreef:Mijn hond heeft in september 2021 de eerste injectie gekregen en de eerste maanden deed ze het er super op. Geen bijwerkingen. Helaas is de toverformule sinds een paar maanden uitgewerkt en zijn we op zoek naar alternatieven. Orale NSAID’s zijn geen optie, ze krijgt dan flinke maag- en darmproblemen. We zijn 2 dagen geleden gestart met Gabapentine, hopelijk werkt dat. Mijn hond loopt al bij de fysio en daar krijgt ze hydrotherapie wat haar heel goed heeft gedaan. Omdat ze de afgelopen weken opeens meer last kreeg van haar achterhand is de hydrotherapie (tijdelijk) vervangen door laser therapie.
Jessix schreef:Wat is PEA, Silvia? Ik hoop dat je hem wat verlichting kan geven, op welke manier dan ook.
Aanstaande vrijdag ga ik de maandelijkse prik weer halen met mijn hond. Ik zag in dit topic dat we begin juli waren begonnen. Ze blijft heel stabiel, ook in de laatste week voor de prik weer herhaald moet worden. Over 2 maandjes wordt ze 13 jaar oud. Als ze zo blijft heeft ze nog een prima leventje!
Zerena schreef:Hoe lang duurde het bij jullie voordat je verbetering zag van de Librela?