Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Josien_ schreef:Heeft iemand hier een tip voor een klein en simpel regenjasje voor een middelgrote hond?
Belangrijk is dat er een opening is voor het tuigje, zodat we deze eronder kunnen dragen.
IMANDRA schreef:Josien_ schreef:Heeft iemand hier een tip voor een klein en simpel regenjasje voor een middelgrote hond?
Belangrijk is dat er een opening is voor het tuigje, zodat we deze eronder kunnen dragen.
Het zooplus tuigje van cursebreaker heb ik ook, daar deed ik het tuigje altijd overheenWerkt prima en zo heb je geen 'gaten' waar regen doorheen kan druppelen.
IMANDRA schreef:Haha ja ik vond dat gaatje te klein om het tuigje onder te doen (was dan bang dat het scheurde) dus ik deed het tuigje er letterlijk overheen
NorwayFjord schreef:Heel chique!
Mulan heeft ook een nieuwe set, katoen met burgundy PPM ertussen en afgewerkt met burgundy en powder roze henneptouw en rosé gouden hardware
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
xDenies schreef:Via mijn telefoon werkt het uploaden gewoon niet, maar nu even via de laptop. De Dog Copenhagen tuigen. Ze bevallen tot op heden goed, ook bij Bodhi die eigenlijk van een anti trek tuig komt. Zeer tevreden mee
[ [url=m/STsn9G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mera
[ [url=m/ySsxLu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bodhi
996981 schreef:Hebben jullie aanraders voor jassen voor een Jack Hussel?
We hebben een van Kentucky die prima bevalt. Helaas is die niet waterdicht en ongeschikt voor op stal. Die is vooral voor netjes.
Een Wolters jasje hebben we ook, maar die vind ze niet fijn. Daar loopt ze niet mee…
nijnthju schreef:Hi allemaal!
Al een tijdje os het hier stil, maar ik vroeg mij af of jullie nog goede tips hebben wat betreft een hondenjas?
nijnthju schreef:Hi allemaal!
Al een tijdje os het hier stil, maar ik vroeg mij af of jullie nog goede tips hebben wat betreft een hondenjas?
Muiz schreef:Zijn die expedition parka's van Hurtta ook zo snel nat? Die zien er zo mooi uit maar als het snel lekt heeft dat niet zo veel nut