@Truus; Oh leuk! Wat voor hond heb je?
_
Perseus doet het lekker.
Vandaag nog volledig 'droog'. Slechts 1x in de tuin, en de rest allemaal netjes op het bospad waar ik hem zijn plasplek wil aanleren.
Ik zit er ook wel als een havik bovenop.
Maar hij werkt zelf ook goed mee.
Vandaag dus fotoshoot gedaan, en verder geen bijzondere dingen. Ten minste, niets dat wíj bijzonder zouden vinden.
Maar de wasmachine die voor t eerst aan gaat sinds hij er is, is natuurlijk bijzonder.
De oven die voor het eerst aanging.
Het tegenkomen van de grote (heel oude en zeer lieve) herder van 1 van de buren is bijzonder. Net als het tegenkomen van t kleine kruisingkje van een andere buurvrouw.
De twee dingen waar ik de grootste 'wow wat is dát reactie
' van hem op zag, was het regenbuitje tijdens de fotoshoot. Heel kort, maar stevige regen... En, je verzint het niet, de wandelstokken van een vriendelijke ouder wandelstel.
Beide met twee van die prikwandelstokken.
Daar vond hij echt wat van.
Toen ik vroeg of Percy even rustig kennis mocht maken, namen ze ook echt even alle tijd. Ze hadden zelf ook altijd honden gehad, en vonden het heel leuk om even zo'n jong puppy te helpen.
Kon niet beter.
Superervaring weer zo.
En vanavond, weer een hoogtepunt... Of nou ja, soort van...
Percy krijgt het voor elkaar dat ik -die een hekel heeft aan iedere vorm van huishoudelijke taken- blij is dat ik ongestoord mijn was kan vouwen.
Mijnheer was er inmiddels oké mee dat ik gewoon in huis rommel, en dat hij gewoon lekker blijft liggen op de bank.
Ik kon dus in zicht, uit zicht, zelfs even snel wat pakken uit de auto, weer op de slaapkamer, uit zicht was vouwen.
Dat hij me hoorde rommelen en dat ik steeds weer even in zicht was, weer uit zicht, dat ging prima nu.
Zeker driekwartier gewoon kunnen rommelen. En langer had gekund, maar ik was er zelf wel klaar mee
Kortom, t jochie doet het nog steeds super!
Laatst bijgewerkt door Femke_Tweety op 27-08-21 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt