blaffen kan ik goed laten stoppen, joelen, piepen en gillen niet zo goed. Net een fluitketel, die druk niet eruit ofzo. En dat kan ook met bal in bekMaar goed, dat was wel waarschuwing bij het rad, ze zijn vrij vocaal haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blaffen kan ik goed laten stoppen, joelen, piepen en gillen niet zo goed. Net een fluitketel, die druk niet eruit ofzo. En dat kan ook met bal in bek

MyWishMax schreef:De mijne blaft op zulke momenten niet. Die gilt... ook met trainen en dat is er nooit uitgegaanblaffen kan ik goed laten stoppen, joelen, piepen en gillen niet zo goed. Net een fluitketel, die druk niet eruit ofzo. En dat kan ook met bal in bek
Maar goed, dat was wel waarschuwing bij het rad, ze zijn vrij vocaal haha

maar wooow 3 kilo wat een intens verschil met Diego die was met 8 weken 7 kilo.
Aan de andere kant moest ik er ook nog even niet aan denken om weer bezig te zijn met vooral die eerste weken van een pup in huis hihi.
Aan de lijn blaft ze eigenlijk alleen bij ik denk 1/10 honden die haar uit blaffen en waarbij ze dan bij een enkel individu dus een keer wil terugblaffen, maar dan stopt ze wel als we zeggen dat ze moet kappen. Ze heeft 1 andere hond in de wijk wonen hier waarbij zij degene is die eerst blaft. Ik weet niet wat het is met die hond, maar het is ook alleen bij die ene uit een collectie van zeer veel honden - hebben echt een drukke hondenwijk hier.
Geen gegil toen ik wegging en geen gepiep tijdens de behandeling, dus dat vond ik wel knap voor de eerste keer trimsalon
Thuis piept ze wel eens als ze van te voren in de gaten heeft dat we gaan wandelen. Ik heb dan een aantal vaste dingen die ik doe en dat weet ze dondersgoed. Dus maakt ook niet uit hoe we daarin afwisselen qua tijden, want de grote wandelingen doen we niet op vaste tijden... ze WEET HET GEWOON
was ook zo'n frutsel. Ze is nu nog steeds een behoorlijk ranke DH, wel iets breder geworden woog laatste keer 32 kg. 

Zusje en vriend hebben ook een pup.

dat was natuurlijk niet de bedoeling. Maar dan wel echt keurig op de bak, zo grappig.