De konijnenfamilie hopt door naar deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-21 10:28

Idylle, met 2 weken kunnen ze het nest verlaten, maar dat doen sommige al af en toe een klein stukje :=

Jaaa de babys van Jolmer zijn echt glimwormen, praaaachtig! <3

Succes herous! Komt vast goed.

Bailey gisteravond een gedeelte van de bank onder gesproeid _-:( had ik net de deken en kussenslopen gewassen, kan dat weer in de was _-:(

konijnen zijn leuk
Konijnen zijn leuk
Konijnen zijn leuk
Konijnen zijn leuk _-:(

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 10:41

Ooh stom Kimberly!

Hier gedraagt Blik zich de laatste tijd. Of hij wordt na bijna 4 jaar eindelijk volwassen, of hij broedt (soms letterlijk) een meesterplan uit..

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 10:55

wauw Tarzan dat heb je mooi schoon gekregen! :wow: Ik vind Saar zooo mooi <3

Hopen dat hij er zo geen last van heeft Idylle :(:) Ja volgende maand! We gaan een paar dagen mijn vriend z'n familie opzoeken (wonen aan andere kant van het land) begin April, en als we terug zijn willen we graag adopteren, en van te voren vast even kijken :o

@gigyxponys, dit is de hond die we graag willen ontmoeten :) Hij is volgensmij iets groter dan dat ie op de foto lijkt. Nu ongeveer 1,5 jaar oud. Was een straathond en had zichzelf mooi 'ingecheckt' bij het asiel, hij ging niet meer weg :P
Afbeelding
En wat is Chester leuk!! :D

Haha wat voor sportles geef je Kimberley? Klinkt interessant _O- En bah, sproeien!

Gelukkig geen broer en zus jolmer!

Succes voor Ollie, herous!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 10:57

Oooh die is mooi <3

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 11:04

Hihi leuk is ie hè!
Deze vind ik ook mooi. Zo’n liefdevolle blik. Is al wel 3-4 jaar. Was ook een straathond en heeft veel te veel puppies gehad al.
Afbeelding

Sorry, zal weer ontopic gaan :') :')

herous

Re: De konijnenfamilie hopt door naar deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 11:56

LL, een hond adopteren, ook heel erg leuk en spannend! Asielhonden zijn zo'n dankbare beestjes, je gaat er vast veel plezier aan hebben.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 12:00

Die 2e foto <3 .

NAIWHL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 12:06

Allemachtig wat gaan jullie hard. Haast niet bij te houden.
Wat een leuke honden allebei LL. De oudere heeft een mooie zachte blik, maar vind de lichte ook wel erg leuk. Lijkt een actieve hond.

En wat een leuke foto's komen er allemaal voorbij. Dan vat ik het een beetje samen wat ik allemaal gelezen heb. :')

Ziet er zo een stuk beter uit de ren Tarzan. :Y) Leuk groepje heb je zo ook. :j

En leeuwenkopjes zijn leuk. Crispy is ook een leeuwenkopje en geeft hem zo'n leuke uitdrukking altijd.

Net na de koppeling en met die enorme vrieskou hadden we ze hier maar in de garage gedaan. Neutraal terrein en normale temperatuur net boven het vriespunt. En ik kan er dan zo van genieten om er lekker bij te zitten en ze aan hun hooi te horen knagen.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 12:41

Hahaha mooie samenvatting NAIWHL :D

Whaha klinkt interessant ja Kimberley :')
Hoe maken jullie dat sproeien trouwens schoon? Hier zijn ze ook weer massaal begonnen :') Maar dan wel in de hokjes natuurlijk.. vind al die spetters op de muur alleen ook niet zo fris... en heb nog niks gevonden waar ik het schoon mee kan maken...

LL allebei heel erg leuke honden zeg!! <3

Ohh herous, altijd spannend.... hopelijk komt 't gewoon netjes goed <3

Gigi, nee nog niet... zal zo eens goed kijken :') Ik weeg ze ook niet.. moet nog steeds ff een goeie weegschaal kopen ervoor haha, zodat ik ook de kleintjes kan wegen! Maar nu voor het eerst in de groep ja... allebei, maar wel allebei een andere groep... vind 't wel spannend moet ik zeggen.. we hebben nestkastjes in de hokken staan, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze die ook gaan gebruiken :') Dus hoop vooral dat het nestje niet vertrappeld gaat worden.. we gaan het zien.. Vorige keer al wel een nestje gehad bij een stelletje, dus met een gecastreerde ram erbij, en dat ging juist echt heel erg mooi <3 Maar andere voedsters erbij.....

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-21 12:51

Ik geef Body Pump en SH Bam, sinds de lockdown 2 x in de week Body Pump en 1 x HIIT, op mn zolder :P deelnemers vinden het fijn om eennstok achter de deur te hebben en ik ook haha! Zo helpen we elkaar! :))

Natas, gewoon een keukenweegschaaltje kopen!

Ll, ochbze zijn beide leuk maar die 2e heeft idd echt een mooie blik in zn ogen <3 wanneer gaan jullie een besluit nemen?

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 13:10

Dat ziet er idd heerlijk rustgevend uit naiwhl! <3 Heerlijk om er gewoon bij te zitten ja.

Utopia, wat gebruik je nu? Ik gebruikte altijd azijn met water.

Ah wat goed kimberley, lekker sportief! Ik wou dat ik ook meer kon doen, maar door een auto ongeluk in 2016 kan ik niet alles meer. Dus zo nu en dan pak ik m'n fitness hoepel erbij. Wel lastig, want merk nu ik iets ouder word en niet meer full time bij de paarden werk en fysiek bezig ben, maar een computerbaan heb ik toch wel aangekomen ben. Vreselijk! Maar wie weet gaat een hond ook helpen _O- We gaan mijn vriend zijn familie begin april opzoeken en daarna willen we adopteren. Maar ik wil eigenlijk voordat we gaan, ze graag ontmoeten, zodat we er even over na kunnen denken :) Stiekem, ben ik verliefd geworden op die tweede. Wat een super super lieve blik heeft ze. De andere is inderdaad een actieve hond!

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 13:35

Jaa heb echt glimwormen, ben er nu al trots op <3

Chester is leukk! Haha

Ahh vieze Browniee!! Muts!

Succes Herous! Spannend voor Ollie en jullie!

Ohh wat een leukies Laughterline!! <3
Ben benieuwd waar jullie voor gaan. Lastig!!

Heerlijk is dat het NAIWHL! Lekker knabbelen. Genieten

Oh wordt wel spannend inderdaad Utopia!
Ik wacht het bij jou af, dan weet ik of ik het ook durf te proberen haha. Maar neem aan dat het wel goed moet komen toch?

Veel te sportief Kimberley :')
Wel goed van je!

Ik gebruik om het schoon te maken azijn inderdaad. Haalt de meeste vlekken wel weg!

herous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 16:32

hier gelukkig geen last van sproeien.
Zo te horen komen er weer heel wat nieuwe babies aan, LEUK *\o/*

Ollie is terug thuis, een beetje versuft nog en zit nu nog even een paar dagen apart zodat alles eerst goed kan genezen.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-21 18:19

Oke 1 en 4 geplette babies _O-
De dikke ging bovenop ze liggen _O-
Onmogelijk om alleen fotos van ze te maken haha, veel te bewegelijk of ze liggen te slapen :+

Ik zet zo een baby binkie filmpje online (insta), althans ik denk dat het baby binkies zijn <3

Afbeelding
Zien jullie ook dat de dikke wat witte haren krijgt? Er zit ook wat wits in zn oor!

Achaiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 18:34

Pff sorry voor de ego post even maar willen jullie duimen..
ik ga zo met Sparrow naar de spoed. Hij is sinds de castratie al minder gaan eten en drinken maar at snachts nog wel z’n bakje leeg of bijna leeg.
Hij is sinds gister middag accuut gestopt met eten en drinken. Wilt niks meer. Hele kleine keuteltjes en geen plas. Durf zo niet de nacht in en heb de spoed gebeld. DA wilde er gelukkig wel voor komen dus zo heen... :\

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 18:48

Mag ik hier ook (weer) mee kletsen? In deel 1 heb ik wel fanatiek mee gepraat en sinds een tijdje lees ik weer mee! :)

Heerlijk die baby foto’s <3

Achaiah heel veel sterkte! Al meer dan 24 uur niet eten is wel erg lang! Hopelijk knapt Sparrow weer op na dwangvoeren/medicatie :(:)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-21 19:45

Och achaiah, wat vervelend :oo
Houd ons op de hoogte, sterkte!

Tuurlijk jannickee, iedereen is welkom!

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 19:58

Sterkte Achaiah

Achaiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 20:13

Nou we zijn weer thuis. Was gelukkig op tijd hij is nog niet uitgedroogd en heeft nog energie. Hij heeft gasvorming, pijn en stress. Waarschijnlijk combinatie van alles. Verhuizing, van buiten naar binnen, katten en hond opeens erbij wat hij niet gewend is, hij is in de rui en toch ook iets teveel groente gegeven waardoor hij te weinig hooi ging eten. Zijn dieet veranderde langzaam van 80% hooi 10% biks en 10% groente naar 80% biks en groente en 20% hooi en dan komt de boel dus in de knel. Dan ook nog stress en dan worden ze enorm kwetsbaar..

Nu heel rataplan medicijnen en dwangvoeren om hem even over die brug te helpen en dan hopen dat hij zich daarna echt beter gaat voelen... Y;(

Afbeelding

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 20:14

Ach kerel toch... hopelijk knapt hij nu snel op

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 20:33

Altijd sneu als ze ziek zijn! Hopelijk knapt hij snel op :(:)
Zo zat ik er ook een maand geleden bij. Gelukkig is hij nog niet uitgedroogd!
Afbeelding

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-21 21:12

Och wat sneu :(:) hopelijk knapt hij nu snel op! Hij staat ook "open" of niet? Ik zou toch 1 of 2 kanten tegen een muur zetten zodat hij toch een soort van een veilige kant heeft.

Nu kan er van alle kanten iemand bij, lijkt me idd niet veilig voor hem, gezien de situatie waar hij uit komt.

(Geen aanval oid, maar gewoon meedenken :) )

herous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 21:44

Hopelijk voelt Sparrow zich snel weer beter :(:)

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 21:57

Lieve honden LL, vind de laatste (kruising kangal?) Het liefste eruit zien.

Beterschap met Ollie :(:)

Wat een super schattige beebjes <3 zijn ze allemaal blauw, of lijkt dat maarzo?

Ohnee, Sparrow... hopelijk gaat de medicatie z'n werk doen en gaat hij snel zelf weer wat eten... :(:)

Bij m'n hond kwam gisteren z'n cherry eye terug en vanmorgen was ie weer weg, maar dacht, verbeeld het me vast... maar nu net thuis uit t werk en het is nog steeds weg... snap er geen reet meer van :?

Achaiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 22:06

_KiMbErLeY_ schreef:
Och wat sneu :(:) hopelijk knapt hij nu snel op! Hij staat ook "open" of niet? Ik zou toch 1 of 2 kanten tegen een muur zetten zodat hij toch een soort van een veilige kant heeft.

Nu kan er van alle kanten iemand bij, lijkt me idd niet veilig voor hem, gezien de situatie waar hij uit komt.

(Geen aanval oid, maar gewoon meedenken :) )

Hij zit inderdaad redelijk open. En zijn hok is ook helemaal open qua inkijk. Ik kan wel een doek over z’n hok maken aan 1 kant dat hij een beetje beschut kan zitten, dan zal hij zich inderdaad misschien wat veiliger voelen! Met koppelen straks gaan ze sowieso naar een andere kamer waarvan de deur ook evt dicht kan en waar ik alle ruimte heb om rustig te koppelen dus dan is er geen ge bemoei van de rest vd huisdieren meer.
Laatst bijgewerkt door Achaiah op 19-03-21 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt