Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnaXBoy schreef:Ahh wat een droppies! Leuk dat lichte bij hun ogen.
@_San87_ wat leuk! Jammer van die 2 die niet zijn uitgekomen. En was dat ene ei onbevrucht dat de kip hem uit het nest heef geworpen?
Ik heb vandaag de broedmachine terug gestuurd welke ineens naar 34 graden dropte. Wat ik begrijp, krijg ik waarschijnlijk mijn geld terug. Nog even bedenken of ik nog een nieuwe (en betere versie) ga kopen of voor de komende jaren deze hobby even laat liggen.
_San87_ schreef:AnnaXBoy schreef:Ahh wat een droppies! Leuk dat lichte bij hun ogen.
@_San87_ wat leuk! Jammer van die 2 die niet zijn uitgekomen. En was dat ene ei onbevrucht dat de kip hem uit het nest heef geworpen?
Ik heb vandaag de broedmachine terug gestuurd welke ineens naar 34 graden dropte. Wat ik begrijp, krijg ik waarschijnlijk mijn geld terug. Nog even bedenken of ik nog een nieuwe (en betere versie) ga kopen of voor de komende jaren deze hobby even laat liggen.
Het ei was wel bevrucht, maar na een week heeft ze hem eruit gegooid, na check bleek het dood van binnen.
Is broeden onder de kip geen optie voor je?
AnnaXBoy schreef:_San87_ schreef:
Het ei was wel bevrucht, maar na een week heeft ze hem eruit gegooid, na check bleek het dood van binnen.
Is broeden onder de kip geen optie voor je?
Ik vind het zo knap dat die kippen zo goed doorhebben wat er in het ei gebeurd.
Ik heb geen haan meer. Dat gaat niet met waar ik woon. Daarnaast heb ik Sebrights, die zijn bijna nooit zelf broeds en anders voor maar een paar dagen. Ik wil ook geen ander ras meer!