Een Betta zou idd ook kunnen! Ik denk er nog over na

Over zielige vissen gesproken... Als klein kind had ik twee guppies in een vissenkom.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Ik ben sowieso van plan om eens per twee weken een 30% waterwissel te doen. En als ik zie dat er iets niet klopt, ook een waterwissel.
Over zielige vissen gesproken... Als klein kind had ik twee guppies in een vissenkom.arme diertjes
ellepel schreef:gewoon weg doen, scheelt een hoop stress![]()
ufurio dat visje op de bodem is een corydoras soort, ik zie 2 verschillende soorten zelfs.
en heel eigenlijk vinden die zand als bodem fijner.
lees dit even goed door zodat je wat meer weet over hun verzorging.
https://www.voervoorvis.nl/corydoras
_Rianne_ schreef:Zertab schreef:Ik ben sowieso van plan om eens per twee weken een 30% waterwissel te doen. En als ik zie dat er iets niet klopt, ook een waterwissel.
Over zielige vissen gesproken... Als klein kind had ik twee guppies in een vissenkom.arme diertjes
Ik ook. en toen die kleintjes hadden zijn ze in de vijver in de buurt verdwenen...
Ufurio4e schreef:Mijn grond bewoners. Weet iemand welk soort?
[ [url=m/STbJut.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ann schreef:Persoonlijk houd ik van natuurlijk ingerichte aquariums. Mooie stukken hout als basis, een filterzand bodem en planten uit de regio waar de vissen oorspronkelijk vandaan komen. Maar het is jouw aquarium natuurlijk, wat jij mooi vindt is het belangrijkste. Op Facebook zijn diverse groepen waar je naast kennis ook inspiratie op kunt doen.
Mooi aquarium, nps!
Elsje123 schreef:Hier een foto van Bikinibroek!
[ [url=m/4D1sRC.jpg]Afbeelding[/url] ]
De temperatuur verhogen is een optie idd, maar misschien is voldoende schuilplek is ook nog een dingetje. De planten doen het nu dan wel,lekker, ze zijn nog niet zo heel erg hoog natuurlijk!
Yacintha schreef:Dus ben stiekem aan het rond kijken voor een grotere om erbij te zetten, liefst een panorama maar die zijn tegenwoordig wat lastiger te vinden of met een flinke prijs.
Ik wil er natuurlijk ook weer een mooi, groot decoratie stuk van maken (dan is vriendlief misschien toch wat blijer met mijn keuze haha) maar misschien dat mensen hier tips hebben over waar ik iets leuks kan kopen en qua inrichtingen
ellepel schreef:nps, ik hoop,dat dat gras op de voorgrond het blijft doen.
ik heb het ook gehad,en hoopte dan dat het een grote pol zou worden.
maar het ging juist door de hele bak met kleine sprietjes.
nps schreef:Plantjesals je echt een beetje decoratief wil gaan kan je eens googelen op aquascape, dan zie je allemaal belachelijk mooie aquaria, misschien leuk ter inspiratie! hornbach heeft een hoop aquariumspullen en vaak ook relatief goedkoop.