Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
punjab schreef:Zoe gefeliciteerd met de pups.
Weer allemaal nieuwe. Welkom Ook een Malamute om af te tellen. Blijf echt mijn ras toch wel.
Warboel jammer dat het ff niet zo gaat. Maar je heb wel heel leuk troostend gezelschap. Als ik op insta filmpjes van der zie moet ik altijd lachen.
Zag ook iets met vraag over hond en katten. Hoop blijven houden. Senna en Truus liggen ook nog maar sinds een week soms zo samen.
[ [url=m/JMQRKA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoe_97 schreef:Hier zijn vandaag Aelynn haar pupjes geboren
Aelynn is een super mama. Wij mogen gewoon wat we willen met de pups, maar ze doet eigenlijk alles zelf
[ [url=m/w1LWKI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pup 1: Miss Pink: 358 gr
[ [url=m/cymwVW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pup 2: Miss Blue: 322 gr
[ [url=m/HQ6vXk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pup 3: Miss Yellow: 392 gr
[ [url=m/99seJY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pup 4: Mister Green: 360 gr
[ [url=m/cqNLK4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pup 5: Mister Red: 372 gr
[ [url=m/uT6YQh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pup 6: Miss Purple: 380 gr
[ [url=m/Sez4Ex.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nayomie schreef:punjab schreef:Zoe gefeliciteerd met de pups.
Weer allemaal nieuwe. Welkom Ook een Malamute om af te tellen. Blijf echt mijn ras toch wel.
Warboel jammer dat het ff niet zo gaat. Maar je heb wel heel leuk troostend gezelschap. Als ik op insta filmpjes van der zie moet ik altijd lachen.
Zag ook iets met vraag over hond en katten. Hoop blijven houden. Senna en Truus liggen ook nog maar sinds een week soms zo samen.
[ [url=m/JMQRKA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe lang heeft het geduurd?
Detroit schreef:Kiimm_ schreef:Ik moet echt stoppen met werken om jullie bij te kunnen houden![]()
Ik heb in grote lijnen bij gelezen, al was de discussie wel erg veel om bij te lezen![]()
Ik zag ook een nieuwe voorbij komen, welkom!
Ik adviseer werk met uitvallende systemen. Dan krijg je ook wat tijd om bij te lezen.