Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beauty1love schreef:Wauw wat komt er nog veel haar vanaf Skippy!
Tot nu toe gaat het met alle pups goed! Ze drinken goed en zijn erg levendig. Ze zijn voornamelijk veel te licht..
KarinW86 schreef:Resultaat
[ [url=m/bMIS4k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eilandje schreef:KarinW86 schreef:Resultaat
[ [url=m/bMIS4k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hé wat toevallig dat jij ook op Bokt zit. Wij hebben dus sinds kort een poedelpuppy, die door de fokster al in een poedelkapsel gezet was, maar zelf verkiezen we een minder typisch poedelkapsel. Dus toen onze poedel enkele weken terug getrimd moest worden, ben ik naar de trimster gegaan met een aantal voorbeeldfoto’s waaronder foto’s van jouw hond. Al geen idee meer waar ik die gevonden had (wsch poedel-love of hondenpage)
Bij ons is de vacht momenteel wel iets langer (tondeuse op 14 mm).
Wat ik echt onderschat had aan een poedel is hoe gemakkelijk er stukken van planten (grasaren maar ook allerlei andere aarachtige dingen) zich vast zetten in de vacht, en dan ook meteen muurvast zitten. De eerste keer heb ik er de tondeuse bijgehaald omdat ik dacht dat ik het er niet uitkreeg, ondertussen lukt het me wel, maar jongens toch, echt praktisch is het niet. Gisterenavond klein half uurtje gaan wandelen en op het einde hing er ineens vanalles in zijn vacht in de buurt van zijn mond, ik ben er 3 kwartier aan bezig geweest om alles er uit te krijgen. Is dat minder als de vacht echt heel kort is zoals bij de jouwe?