Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

moet alweer bijna een maatje groter kopen, terwijl ze er op de linkerfoto echt in zwom.

Wat wordt ze mooi! Ze is niet alleen de lengte ingegaan, maar ook de hoogte, of denk ik dat maar te zien?
Denk dat ze nog wel een klein stukje de hoogte in gaat, ze heeft nog best wat losse huid haha. Vind het wel mooi, een wat groter teefje. Billie is iets kleiner en vooral wat korter, die heeft meer de bouw van moeders (wat kleiner en gedrongener) en Otje heeft meer de bouw van paps (lanky - hoog en lang
)
Ze wordt echt groot. Mooi tuig! 

zal hier dus helaas niet snel komen.
: Hij kijkt alleen naar uiterlijk en dan moet de hond het liefst groot en stoer zijn.
. Maar wie weet ooit! We hebben sinds het voorjaar een herder pup en ondanks dat ik dat best aan zijn eisen vind voldoen, duurde het ook een tijd voor hij er blij mee was. (Ik ben degene die alles met de honden doet dus mijn mening was wel bepalend
)
of een Podenco. Stoerder wordt het binnen de windhonden niet denk ik
Warboel schreef:Een Barzoi dan misschien?of een Podenco. Stoerder wordt het binnen de windhonden niet denk ik

Ze heeft 'm nog niet gedragen maar denk dat het wel lekker is als het kouder is straks, ze heeft vaak koude oortjes en ze wil echt pertinent NIET onder de dekens slapen. D'r vader en tante deden dat altijd wel haha.
Haha nee ze vindt het geweldig.