Vindt dit zo’n mooie foto van Sunny

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Switch2016 schreef:En dan heb je bij ons ook nog elk jaar het ECVO oogonderzoek
XxDiandraxX schreef:Switch2016 schreef:En dan heb je bij ons ook nog elk jaar het ECVO oogonderzoek
Doe jij die elk jaar? Wij doen die uiteraard als pup, dan op 1jaar voor het rontgenen (kun je evt rontgenkosten uitsparen) en daarna alleen als er een nest gepland staat.
En dan daarnaast natuurlijk nog een aantal DNA onderzoeken. Hoop geregel en kosten maar wel voor het welzijn van het ras.
kiwiwitje schreef:Ja dan is het helemaal spannend!
Wij gaan ook naar sleeuwijk. Zelfs voor progesteron en t is 50 min rijden voor ons
Maar een van de weinige plekken waar ze zonder problemen bij chick bloed kunnen prikken..
Hele fijne artsen daar!
T kattenvrouwtje is de beste voor de echo
denise04 schreef:Spannend Tokedri, succes vandaag! Hoe laat mag je voor de echo?
Sleeuwijk is voor ons lekker dichtbij, zo'n 15-20 minuutjes rijden. Ik ben voor mijn nest ook steeds daarnaartoe gegaan. Ik heb voor komend jaar een reu op het oog die naar Australië is verhuisd, maar zijn zaad ligt opgeslagen in Eersel. Maar dan kan ik voor de progesteron enzo toch gewoon naar Sleeuwijk? Of zouden jullie dat dan ook in Eersel doen? Heb nog geen ervaringen met KI
kiwiwitje schreef:Tokedri: Miranda hebben we nog nooit gehad. De eerste keer hadden we Daan, daarna hadden we Annemieke (t kattenvrouwtje![]()
) Zij kan blijkbaar heel goed tellen. En ze had gelijk
![]()
Daan heeft ons teefje gescand toen ze leeg was.
Wij zijn er ook heen gegaan voor KI, dat ging verre van soepel. Met camera ruim 25 minuten bezig geweest. Teef uiteindelijk leeg.
Ik zie dat Imkamp niet meer op de site staat. Dat was ook een fijne vent. Voor de KI was ik er niet zo blij mee achteraf.
Maar toen we kwamen met vermoeden van eclampsie was hij heel fijn. En hij is ook fijn met het prikken van Chick. Al doet Cleton dat ook snel.![]()
Ik duim voor een goede echo van jullie!
Progesteron gewoon lekker in sleeuwijk doen Denise. En evt is het ook mogelijk om sperma naar sleeuwijk te laten brengen als je dat liever zou willen volgens mij.