Wat een mooi klein mupske Ze heeft al meteen een hele familie om mee te spelen
Wat zijn er toch harteloze wezens op de wereld hé Eén van mijn drie was ook met haar zusje in een doos gedropt. Wel voor de deur van een opvanggezin van de stichting, dus dat '' fatsoen '' hadden ze dan toch.
Ik snap mensen niet die zoiets doen... je zou ze toch wat?! Mijn beste vriendin heeft haar poes toen langs een drukke 80 weg gevonden, rest van het nest was al doodgereden. Bizar.
Ik probeer inderdaad of Esther het wil accepteren. Tot nu nog niet echt een succes. Als ik Esther neerleg en de kitten bij haar aanleg, laat ze het ondanks wat gemor en gebrom wel toe als ik er bij ben. Maar als ik weg ga doet ze er lelijk tegen (blazen en mauwen). Dus ik laat het niet alleen bij haar en voedt bij met de fles. Maar elke ml moedermelk met antistoffen die ze binnenkrijgt is mooi meegenomen en bij het drinken komt oxytocine vrij dus ik heb nog hoop dat ze het wel aanvaardt na enkele keren. Kleintje was er erg aan toe. Zwaar ademen, harde stoelgang tot bloedens toe doordat het waarschijnlijk al een hele tijd zonder melk zat en uitgehongerd. Nu gaat het beter. Het is een enorm lief ding die spint van zodra je er aan komt
Fijn dat Esther het sort of accepteert als je dr bij bent, indd elke ml moedermelk is er één en doet kleintje goed. Ik duim dat ze hem alsnog accepteert.
maaike1994
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-20 20:01
Ik snap het ook niet. Overal zie je look a like kittens te koop staan voor €800/€900 en deze werd gewoon in de regen in een doos gedropt.
Niet dat het mij uitmaakt hoe mijn opvangertjes er uit zien, zie hen allemaal even graag. Maar ik schrok er in het begin ook wel van dat het niet enkel de 'gewone' katjes zijn die we binnen krijgen. Hebben al meerdere langhaars, lynx points, blauw/grijze ook gehad die je nauwelijks v een raskat kan onderscheiden.
Och, dat ontroert me! Zie dat prutske nou! Eerst gedumpt in een doos moederziel alleen en nu lekker knus aan’t drinken bij adoptiemoeder. Wat heeft dat kleintje geluk!
Marcella
Geplaatst: 12-05-20 00:00
Ze houden hem/haar goed warm zo te zien.
Pandora2
Geplaatst: 12-05-20 08:41
Hoe lief is dit ! Een koekoeksjong ook … Wat een supermama is Esther toch !
Geweldig kleurrijke familie zo. Ik ben feliefd
maaike1994
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-20 14:31
Het nieuwe kleintje is de nacht goed doorgekomen. Ik ben nog tot 2u deze nacht bezig geweest om Esther haar te laten accepteren. Ze stond het drinken wel toe, maar deed er toch steeds boos tegen als ik er niet bij was, dus ben ik er uren mee bezig geweest.
Het nieuwtje volledig tussen de andere gelegd zodat ze hun geur overkreeg. Haar ingesmeerd met kittennatvoer zodat Esther haar volledig aflikte en ze zo haar geur kreeg.
En aanleggen aanleggen aanleggen. Zodat de oxytocine zijn werk kon doen . En het is gelukt ❤️. Tegen 2u lagen ze al even goed samen te slapen en te drinken, dus heb ik haar erbij gelaten. Deze ochtend lagen ze nog steeds mooi samen.
Ik bied haar nog flesjes aan tussendoor, maar meestal gaat ze daar niet op in dus ze drinkt genoeg bij Esther. Toch blijf ik het nog even aanbieden voor de zekerheid. Gewichtje is van 295gr naar 312gr gegaan dus dat is super . Esther heeft haar voor 90% aanvaardt. Ze likt haar, ze reageert op haar gepiep en ze laat haar drinken. Af en toe bromt ze er nog eens tegen, maar de liefde overheerst. Nu duimen dat het goed blijft gaan en het kleintje er niks aan overgehouden heeft.
Ik word hier helemaal week van. Daar kan geen tv tegenop, wat ongelooflijk lief. Bizar dat er mensen zijn die dit zomaar als vuilnis beschouwen, om te huilen. TS, geweldig zoals jij je best doet. Heb veel respect voor je.
Pandora2
Geplaatst: 12-05-20 15:57
Je bent een fantastische poezenmama ! En Estherke ook natuurlijk