Dat is Alfie! Daar heb ik ook heel hard om gelachen, op 0:19 komt hij ook met een veel te groot stuk langs zeulen terwijl Wolleke op haar popcornende kroost let. Hij dacht er mooi mee weg te komen, maar niet veel later kon hij het weer inleveren
Ja die piepjes zijn super lief Vrijdag ben ik alleen thuis, dan ga ik filmen met geluid!
Wolleke is echt fantastisch, zo'n goede moeder. Het tegenovergestelde van Effie, super zorgzaam en ze let zo goed op haar baby's. Ze hoeven maar een keer te piepen en ze komt aanrennen.
Ze zijn echt super schattig! Vind het ook leuk dat je waarschijnlijk een hele kast aan fotoprobs heb liggen anders kan je nooit zoveel leuke dingen op de foto zetten!
Wat een prachtig nestje! Ik heb zelf jaren lang cavia's gefokt(ch-teddy/gladhaar/borstel) leuk om een keer weer van die hele kleintjes te zien, ik kon er uren naar kijken als ze de wereld aan het ontdekken waren, zo leuk!!
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-18 13:01
Alfie vindt het allemaal wel interessant, zo lang mama maar meegaat
Ik denk niet dat ik het met 1 kast zou redden Mijn kamer staat vol met opbergboxen met 1001 dingen voor foto's. Ik heb het nu wel allemaal gesorteerd per thema, dus in tegenstelling tot een half jaar geleden kan ik altijd vinden wat ik moet hebben
Ik kan er ook naar blijven kijken, ze zijn zo leuk!