Hij loopt niet meer of minder risico dan alle reeeën. Die kunnen ook verkeerde mensen tegen komen en/of jagers en onder een auto komen. Nah, gewoon met rust laten en laten doen wat ie denkt dat ie moet doen. Het is niet dat TS hem tammer aan het maken is. Als dit dier niet bij TS zit dan wel bij iemand anders. TS heeft tenminste het verstand zich niet te veel met hem te bemoeien.
Hij is verhuist! Ik had hem de hele ochtend niet gezien maar heb hem net ontdekt. Hij is vrienden geworden met een kudde schapen aan de overkant van het huis. De schapen stonden allemaal om hem heen, top! Is toch gezonder dan honden vriendjes en de kans in dat land is groter dat hij met andere reeën mee gaat. Het is inderdaad risicovol om zo tam te zijn maar hopelijk als hij andere reeen vind gaat hij hun gedrag een beetje spiegelen, en hun angst voor mensen.
Ik heb me ree'delijk lang stil gehouden maar wil toch zeggen dat ik het super lief vind zo voor het raam. Nu maar hopen dat hij een beetje kan ree'intergreren bij de schapen dan maar. Ben wel benieuwd naar de ree'den van zijn tamheid maar dat kom je waarschijnlijk nooit achter.
Dit topic is zo aandoenlijk. Hopelijk komt er een goed einde voor het reetje met een knap vrouwtjes reetje en een knappe baby ree en een disney-verfilming van het reeënavontuur.
soloro
Geplaatst: 11-01-18 16:46
Dee_Es schreef:
Dit topic is zo aandoenlijk. Hopelijk komt er een goed einde voor het reetje met een knap vrouwtjes reetje en een knappe baby ree en een disney-verfilming van het reeënavontuur.
En dan komt de ree met z'n gezin naar TS toe
Anoniem
Geplaatst: 11-01-18 16:50
soloro schreef:
Dee_Es schreef:
Mooi dat hij zo tussen de schapen loopt, een stuk natuurlijker.. Misschien kan je de eigenaar van de schapen inlichten zodat hij ook weet wat er aan de hand is.
Quess who's back ? Zijn identiteitscrisis gaat gewoon door . Vandaag heeft hij zich aangesloten bij onze katten. Achtervolging ingezet tot grote schrik van de kat. Schapenboer had ik trouwens ingelicht maar hij staat nu gewoon weer in de achtertuin.